Samaran etupenkkien irroitus
- Lada-Jussi
Samaran etupenkkien irroitus
Onko kellään kertoa vinkkiä miten kannattaa irrottaa. missä järjestyksessä pultit irti? kannattaako/pitääkö irrottaa penkki kiskoista vai kiskoineen lattiasta? millä varmistuu että penkin säätö toimii sitten kans, kun penkki on kiinni? takavedossa on ainakin omat kikkansa mitkä helpottaa hommaa, mutta samarasta ei kokemusta.

kyllä mä joskus (>10v.sitten) Samarasta olen kaikki penkit irrottanut mutta ei niissä ainakaan mun mielestä mitään erityistä irroitusjärjestystä tarvinnut. Ja kyllä niissä säädöt toimi niinkuin ennenkin. Ja kyllä ne kiskoineen muistaakseni parhaiten lähti. Ne pultit varmaan ensiksi irti mitkä ei näy kuin siirtämällä penkkiä ja sitten siitä edestä se putki.
ei ollut tuolla Vaz.een ohjeissakaan Samarasta kuin takapenkin irrotus
takavedosta on myös etupenkki
ei ollut tuolla Vaz.een ohjeissakaan Samarasta kuin takapenkin irrotus

takavedosta on myös etupenkki
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Irrottaminen on maailman helpoin asia. Jos ei ole sopiva (1/4" muistakseni 13mm) hylsyä niin kiintoavaimellakin saa kohtalaisen helposti. Ei muuta ku ruuvit auki vaa ja sillä siisti. Takaisinlaittaminen onkin vähä palapelimeininkiä kun ne 'väähntöjousiraudat' menee vain yhdellä tavalla ja asennuksessa tarvitaan vähä voimaakin, jotta saa sen jousen oikeaan kohtaan. Itse olen aina irrottanut istuimet kiskojen kanssa ja se on mielestäni helpoin tapa.
From Russia With Lada
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä
, 2112 umpivakiokäyttöauto 1500cc 16v 2002.
Galleriassa
Kalusto: Lelu-Samara 1580cc kaikennäköisillä virityksillä

Galleriassa
- Lada-Jussi