italialaisia kutsutaan katsastusniveliksi
ovat hyviä pajalta katsastukseen ja leiman saannin jälkeen jo taas väljiä
joskus muuten vanteet antavat hieman periksi ja kireälllä olevat pultit naputtavat jarrummun sisuksiin
olen muutamasta autosta lyhentänyt takapään pulttejä pari milliä
Vetovehkeistä kuuluu uusi naputus
Melkein joka syksy saa tuon tehdä. Että lyhentää pultteja vänkärin puolelta takaa.. Kun aina on sellainen pieni naputus joka voimistuu jarruttaessa.pressa kirjoitti:joskus muuten vanteet antavat hieman periksi ja kireälllä olevat pultit naputtavat jarrummun sisuksiin
olen muutamasta autosta lyhentänyt takapään pulttejä pari milliä
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Ostin lisää italialaista laatua, eli uuden vesipumpun. Pyörii kyllä vähän nihkeän oloisesti...ehkä se siitä herkistyy kun laakerit leipovat kiinniJokari kirjoitti:Ei ole ei kun ne ovat ihan paskoja. Mulla ei ole noista nivelistä omia kokemuksia (enkä aio niitä hankkiakkaan), mutta italialaiset jakopään laahaimet oli kyllä niin surkeita tekeleitä että...Idän Ihme 1 kirjoitti:Ilmeisesti luottamus italialaisiin osiin ei ole järin suuri..

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Hyvät uutiset: Lada meni katsastuksesta läpi! Huonot uutiset: n. 700km ajon jälkeen kuuluu jälleen samanlainen kitinä ja natina kuin ennen nivelen vaihtoa. Nivel näyttää päälle päin olevan ihan ok kunnossa. No pääasia, että meni katsastuksesta läpi, mutta täytynee yrittää vastaisuudessa välttää saapasmaan osia.