Samara 5 v.

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Riffa

Samara 5 v.

Viesti Kirjoittaja Riffa »

Autoni täytti eilen viisi vuotta. Eli ensirekisteröintipäivä on 6.7.2001. Olen ajanut Samarallani nyt pikkusen yli 90000 km. Tänä aikana autoon on vaihdettu uusi akku ja nyt toukokuussa starttimoottori.

Olen ollut tyytyväinen autooni, vaikka lyhytjalkaiselle kytkinpoljin on vähän kaukana. Se ei ole suuri korjaus, mutta jäänyt tekemättä, kun kytkintä ei tarvi niin paljon kuin kaasua. :D
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Miten mulla on aina sellainen käsitys, että vikoja on ollut enemmänkin, mutta taisikin kaikki ryytymiset johtua tuosta akusta. Paremminhan toi Samara on toiminut kuin vastaavan ikäiset 110:t vaikka teknisesti melkein samoja autoja ovatkin.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Riffa

Viesti Kirjoittaja Riffa »

Akusta johtu ryytymiset. Akun vaihto auttoi.

Kyllä Samara on parempi auto kuin 110, ainakin kunnossa pysymisen kannalta. Siks en oikein ymmärrä miksi mulle ollaan koko ajan tuputtamassa 110:n hankkimista. :)
Vastaa Viestiin