Okei, ostamani uuden ladan ensihuolto oli käsillä, siis 2000km:n huolto, eli ensi huolto. Aika oli ensimmäinen 8:00 aamulla. Kun jätimme auton huoltoon, kysyin että kuinkahan kauan arviolta voisi huolto kestää? Vastaus oli enintään kaksi tuntia. Okei, lähdimme vaimoni ja minä läheiseen ostoskeskukseen kuluttumaan aikaa. Huoltotiskin takana seisonut heppu lupasi soittaa minulle heti kun auto on valmis ( annoin tietysti puh.nro:n) Okei, aika kului, kolme tuntia eikä mitään soittoa. Lähdimme lopulta kävelemään delta- autoon ja totesimme, että siinähän se lada on jo pihalla, huollettuna. menimme sisään ja kysymään onko auto valmis? vastaus oli: " auto on huollettu jo aikoja sitten, mutta emme löytäneet huoltokirjaa ja emme voi luovuttaa autoa ennenkuin löydämme maksajan" Voi yhden kerran, arvoisa huollon vastaava, etkö tosiaankaan voinut soittaa ja kysyä missä huoltokirja on?. Se että huoltokirja puuttui, johtui siitä, että ostaessani auton, uudet viiden vuoden takuun huoltokirjat olivat vasta painossa ja ne luvattiin lähettää ensi tilassa, mutta ne eivät koskaan tulleet.
OK. Herra paskantärkeä tiskin takana seisoja sanoi, että menkää sen myyjän puheille, joka teille auton myi!
Siinä vaiheessa vaimoni, joka on vähän rohkeampi sanomaan, sanoi että otas poika se puhelimesi ja selvitä asia myyjän kanssa!!!
OK, jätkä nieli ylpeytensä ja soitti myyjälle ja niin alkoi huoltokirja-sählinki selvitä.
Kokemus on se, että Delta-auton myyjät ja huolto ovat täysin ulalla toisistaan!!!
Mutta se, miten huolto suhtauti Fuki`´n takuukorjauksen vaatijaan, niin siitä enemmän kokemuksia osastolla.
PS. tämä tiskin takana seisonut tärkeilijä ei paljastanut omaa nimeään, vaan kuitissa osastolla :teitä palveli ( teille hitsi) oli korjaamopäällikön nimi, ja sen hepun minä tunnen ja tämä tärkeilijä ei ollut se!!!
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments