Huonoja kokemuksia Delta-auton huollosta

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
lada-juntti
Viestit: 482
Liittynyt: 23.5.2006 8:42
Paikkakunta: Ilmajoki

Huonoja kokemuksia Delta-auton huollosta

Viesti Kirjoittaja lada-juntti »

Okei, ostamani uuden ladan ensihuolto oli käsillä, siis 2000km:n huolto, eli ensi huolto. Aika oli ensimmäinen 8:00 aamulla. Kun jätimme auton huoltoon, kysyin että kuinkahan kauan arviolta voisi huolto kestää? Vastaus oli enintään kaksi tuntia. Okei, lähdimme vaimoni ja minä läheiseen ostoskeskukseen kuluttumaan aikaa. Huoltotiskin takana seisonut heppu lupasi soittaa minulle heti kun auto on valmis ( annoin tietysti puh.nro:n) Okei, aika kului, kolme tuntia eikä mitään soittoa. Lähdimme lopulta kävelemään delta- autoon ja totesimme, että siinähän se lada on jo pihalla, huollettuna. menimme sisään ja kysymään onko auto valmis? vastaus oli: " auto on huollettu jo aikoja sitten, mutta emme löytäneet huoltokirjaa ja emme voi luovuttaa autoa ennenkuin löydämme maksajan" Voi yhden kerran, arvoisa huollon vastaava, etkö tosiaankaan voinut soittaa ja kysyä missä huoltokirja on?. Se että huoltokirja puuttui, johtui siitä, että ostaessani auton, uudet viiden vuoden takuun huoltokirjat olivat vasta painossa ja ne luvattiin lähettää ensi tilassa, mutta ne eivät koskaan tulleet.
OK. Herra paskantärkeä tiskin takana seisoja sanoi, että menkää sen myyjän puheille, joka teille auton myi!
Siinä vaiheessa vaimoni, joka on vähän rohkeampi sanomaan, sanoi että otas poika se puhelimesi ja selvitä asia myyjän kanssa!!! :twisted:
OK, jätkä nieli ylpeytensä ja soitti myyjälle ja niin alkoi huoltokirja-sählinki selvitä.
Kokemus on se, että Delta-auton myyjät ja huolto ovat täysin ulalla toisistaan!!!
Mutta se, miten huolto suhtauti Fuki`´n takuukorjauksen vaatijaan, niin siitä enemmän kokemuksia osastolla.

PS. tämä tiskin takana seisonut tärkeilijä ei paljastanut omaa nimeään, vaan kuitissa osastolla :teitä palveli ( teille hitsi) oli korjaamopäällikön nimi, ja sen hepun minä tunnen ja tämä tärkeilijä ei ollut se!!!
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

pikkasen on mennyt sekaisin noilta Deltan (ja monen muunkin merkkiliikkeiden tyypeiltä), että kenen leipää ne oikein syö ja mistä niille yleensä maksetaan. :? ja ei se Delta niiden palkkaa edes viime kädessä maksa (ja Lada Kerhon avustuskin on loppujen lopuksi niiltä "ladajunttien" lompakosta, jotka sieltä autonsa ostavat/huoltavat, witsiwitsi :wink: ). Tämä pitäisi kyllä jokaisen uunommankin tajuta, ennenkuin menee tiskin taakse asiakaspalveluhommiin. Jos ei tajua, kannattaa vaihtaa lapiohommiin.. :)
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Mahtaneeko olla niitä voimakkaasti kasvaneiden uusien autojen myynnin lieveilmiöitä? Ei ole sulavasti käyttäytyviä, mukavia ja ammattitaitoisia huoltomiehiä tarjolla. On otettava kuka suostuu tulemaan. Lisäksi voisi olettaa, että halvimpia autoja myyvä konserni maksaa myös huollolle pienintä palkkaa?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

niin no, jostain firmassa "vallitsevasta työilmapiiristähän" toi asiakaspalvelukin alunperin lähtee. Vaikuttaa todella ettei noilla merkkiliikkeillä ole edes halua korjata palveluaan asiakasystävällisemmäksi. Kyllä miltei jokainen suomalainen osaa palvella asiakasta jos vain on halua siihen - palvellaanhan nykyisin jo hyvin verotoimistossa, Kelassa ja autokatsastuksessakin-kyse on etupäässä asenteista. Homma pitäisi hoitaa näissä Deltoissakin esim. satsaamalla jonkin verran henkilöstön asiakaspalvelukoulutukseen jos ei sitä muuten ymmärretä tai osata. Se kannattaa, ettei näitä törppöjä ole karkoittamassa nykyisiä ja potentiaalisia asiakkaita.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Vastaa Viestiin