Lada 1500 -92 katti katsastus yllättäjä,Kaasutinkoneella.

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Lada

Lada 1500 -92 katti katsastus yllättäjä,Kaasutinkoneella.

Viesti Kirjoittaja Lada »

Mulla on neljäs vuosi tän vehkeen ratissa ja aina on leima tullu ekalla käynnillä.Katsastutin vekottimen 3.7-2006.Oikeasta jarrukilvestä takanta vuotaa stefa öljyä .Ei,vaikuttanut katsastuksessa.Arvot normaalit,tasaiset kaikissa jarruissa.Kaasutin vaan aiheuttaa soutavaa käyntiä.Nousee ja laskee. :roll:
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Kaasarin kohokammion neulaventtiili jumii. Pura kaasari. Irroita neulaventtiili. Vaihda uuteen mieluummin. Kasaa kaasari.

Lopputuloksena pitäisi olla tasainen tyhjäkäynti ja oikeat päästöarvot.
Lada rules
Lada

RTJN65 kirjoitti:Kaasarin kohokammion neulaventtiili jumii. Pura kaasari. Irroita neulaventtiili. Vaihda uuteen mieluummin. Kasaa kaasari.

Lopputuloksena pitäisi olla tasainen tyhjäkäynti ja oikeat päästöarvot.
Kiitos,vastauksesta. :idea:
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Mulla soutaa toi tyhjäkäynti väliä 900-1000 rpm, vaikka neulaventtiili on ihan uusi.. Olisko ilmavuotoa esim. kaasuläpän akselista? No eipä tuo sinänsä mitään haittaa, joten jatketaan ajoa.
Lada

Kimmo86 kirjoitti:Mulla soutaa toi tyhjäkäynti väliä 900-1000 rpm, vaikka neulaventtiili on ihan uusi.. Olisko ilmavuotoa esim. kaasuläpän akselista? No eipä tuo sinänsä mitään haittaa, joten jatketaan ajoa.
Mulla oli alkuaikoina toyota corolla.Sen kaasarin akseli oli niin kulunut.Jotta kun sormella painoi akselia pituus-suuntaan.silloin löytyi tyhjäkäynti.Muutoin ei.Kaasuttimen vaihto ehjään toi avun asiaan.Ainakaan Kotkan "teltta" autosta ei saa enää kaasutinta.Osia kylläkin.
Vastaa Viestiin