chec engine valon syttyminen ihmetyttää.
chec engine valon syttyminen ihmetyttää.
Varsinkin sadekelillä, saattaa syttyä varoitusvalo chec engine.Syttyminen ei, vaikuta auton kulkuun millään tavallla.Valo poistuu jos sammuttaa moottorin.Ja käynnistää uudelleen. 

GM-tekniikalla varustetuissa autoissa vikakoodit ja samalla vikavalo tahtovat nollaantua kun auto sammutetaan.
Jos vika on tietokoneen havaittavissa koko ajan niin silloin valo tietysti palaa, mutta harvemmin tälläistä.
Minkälainen auto on kyseessä?
Gm-samaroissa voi vikakoodit lukea itse, ohjeet löytyvät tuolta teknisistä ohjeistä ladakerhon sivuilta.
Jos vika on tietokoneen havaittavissa koko ajan niin silloin valo tietysti palaa, mutta harvemmin tälläistä.
Gm-samaroissa voi vikakoodit lukea itse, ohjeet löytyvät tuolta teknisistä ohjeistä ladakerhon sivuilta.
lada 1500 katalysaattori vuosimallia 1992 porrasperä sedan 2105 kaasutin koneella.rotsi4 kirjoitti:GM-tekniikalla varustetuissa autoissa vikakoodit ja samalla vikavalo tahtovat nollaantua kun auto sammutetaan.
Tässä ajokissa ei ole ajotietokonetta.