Huomasin, että Ladassani 2107 1300s-86:ssa ei parkit pala, kun virta-avaimet on poissa lukosta. Virta päällä tai auton käydessä kyllä parkit palaa.
Viime katsastuksesta oli tästä huomautus ja lukee katsastus lapussa.
Ajovalo automatiikkaa ei ole.
Mistä kannattaa tutkia?
Parkit ei pala?
- Lada Scandinavia
Pelkkää arvailua, mut mulla on v-lukossa sen verta väljää 0-asennossa että vaikka avaimet on taskussa ja katkaisin päällä, niin ei valot pala, ei parkit eikä normaalit ajovalot. Joskus lukko jää siihen "oikeaan" asentoon ja taas palaa valot. Tuskimpa sulla tuosta kiikastaa, kuhan heitin...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Tuo on meikäläisen tekemä viritys.
Etsi sieltä virtalukon pohjasta sellainen itse tehty haaroitusjohto ja kytke siihen tuleva (musta?) johto johonkin sen pohjan tyhjään liittimeen niin pitäisi toimia normaalisti. Kokeilemalla selviää, en minä sitä enää tarkasti muista.
Siitä samasta haaroituksesta saattaa mennä rattitolpan juuressa olevalle releelle heräte, se katkoo sytytysvirtaa, joten ilman sitä auto ei käy.
Etsi sieltä virtalukon pohjasta sellainen itse tehty haaroitusjohto ja kytke siihen tuleva (musta?) johto johonkin sen pohjan tyhjään liittimeen niin pitäisi toimia normaalisti. Kokeilemalla selviää, en minä sitä enää tarkasti muista.
Siitä samasta haaroituksesta saattaa mennä rattitolpan juuressa olevalle releelle heräte, se katkoo sytytysvirtaa, joten ilman sitä auto ei käy.