Sähkö häikkää 1200s -89

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
GorkyPark

Sähkö häikkää 1200s -89

Viesti Kirjoittaja GorkyPark »

Niin nyt on taas vaihteeks sähköongelmaa ladassa. Elikkä kun virrat kääntää päälle niin alkaa kuulua sellasta ilkeää ininää sieltä jostain starttilukon takaanta, eikä toimi mitkään sähkövempeleet, ininä lakka jos valoja tai tööttiä käyttä mutta ei valot pala eikä töötti pidä ääntä. Mä olin paikallistavinani sen semmoseen mustaan mötikkään, siihin minne ne johdot menee starttilukosta jonka toimintatavoista ja tehtävistä en tiiä mitään. Ja jos yrittää startata niin homma hiljenee eikä missään tapahdu yhtään mitään. Ku on virrat päällä latausmittari näyttää pohjalukemaa vaikka akussa on virtaa.

Osaisko joku viisampi neuvoa miten lähen ongelmaa ratkaisemaan?
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Kuulostaa kyllä ihan siltä että akku on kuollut :roll:
Patu925

Viesti Kirjoittaja Patu925 »

Putsaa akunkengät...?
aropupu

Viesti Kirjoittaja aropupu »

Kaverilla oli omassa 1200s-Ladassa samantyylistä sähköhäikkää, mm valot temppuili eikä startannut. Syyksi totesin vuotavan kampiakselin etustefan joka oli sumutellut öljyä ympäri konehuonetta ja sulakerasiakin suurin piirtein ui öljyssä :lol: Sen kun puhdisti niin taas pelasi aikansa :D
far angst

Viesti Kirjoittaja far angst »

,
Minulla ääntelee pieni musta mötikkä, joka on jälkiasennettu valohälytin. Senhän voi vaikka napata kokonaankin pois.
,
GorkyPark

Viesti Kirjoittaja GorkyPark »

Hehe, kosketushäikkäähän siellä vaan oli
Vastaa Viestiin