vm.1981 kierroslukumittari
vm.1981 kierroslukumittari
Kierroslukumittari ei toimi autossa ollenkaan; melko varmasti "anturi", joka lukee kierrokset (ottaa lukeman ilmeisesti vaihdelaatikosta?) on rikki.
Onko kenelläkään tietoa, miten iso homma tämä olisi korjata? Ja missä itse anturi ylipäätänsäkään sijaitsee.
1300S -81 siis autona. Vastauksista iso kiitos jo etukäteen.
Onko kenelläkään tietoa, miten iso homma tämä olisi korjata? Ja missä itse anturi ylipäätänsäkään sijaitsee.
1300S -81 siis autona. Vastauksista iso kiitos jo etukäteen.
Viimeksi muokannut Eki-, 30.8.2006 19:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikös nuo kiekkamittarit yleensä ota signaalin puolalta?
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
-
- Viestit: 848
- Liittynyt: 12.4.2005 20:38
- Paikkakunta: jämsä�
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Sähköinenhän tuo Ladan varvikello on, mittarissa tai johdoissa lienee vikaa.Vähän offtopic, mutta missähän suomeentuotavassa henkilö-autossa oli viimeisimmäksi mekaaninen kierroslukumittari?En ole varma vastauksesta, mutta kuunnellaan ehdotuksia.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Hmm, no oli kierroslukumittari sähköinen tai mekaaninen, haluaisin sen vaihtaa, mutta mietin vaan, että mitenköhän iso homma se on? Pääseekö johtoihin miten helposti käsiksi, vai pitääkö kovinkin paljon purkaa edestä tavaraa?
Vielä en siis itse ole katsonut mitään, kun maalaushommat on kesken ja kuitenkin siinä huolimattomuuttaan sitten pilaisi maalipintaa.
Vielä en siis itse ole katsonut mitään, kun maalaushommat on kesken ja kuitenkin siinä huolimattomuuttaan sitten pilaisi maalipintaa.