110 aurauskulmien arvot

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
Warreossi
Viestit: 538
Liittynyt: 26.9.2003 16:13
Paikkakunta: Pornainen
Viesti:

110 aurauskulmien arvot

Viesti Kirjoittaja Warreossi »

Tarttis saada camber ja caster arvot 110:iin,paikallisen korjaamon Autodata tuntee vaan Samaraan asti nuo lukemat.
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Etupyörien auraus sisäänajetulle autolle kuormituksella 320kg: 0astetta plus miinus yksi aste.
Etupyörien "Camber" samalla kuormalla nolla astetta plus miinus 30 sekunttia.
Etupyörien "Caster" yksi aste 30 sekunttia plus miinus yksi aste 30 sekunttia
Avatar
Warreossi
Viestit: 538
Liittynyt: 26.9.2003 16:13
Paikkakunta: Pornainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Warreossi »

Arvot on siis samat kuin Samarassa,säätäminenkin lienee vastaava kuin Samarassa?
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Näin varmaan on.Autohan on sama kuin Samara,paitsi nurkat nuijttu pyöreiksi :lol:
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

Samoja alustojahan ne ovat.

Tässä vielä noi 110 arvot kuvien kanssa - näkee samalla noi merkitykset. Toinen taulukko käsittääkseni "tyhjänä" -suorana käännöksenä -"varustetussa tilassa" :roll:

Samaran vastaavaa en tuolta löytänyt vaan
täältä , näkyy vähän huonosti -mutta olisko tossa pieni ero kuitenkin casterissa :?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Kulmissa on muistaakseni jotain eroa.

Eikä alustakaan ole sama, raidevälissäkin on eroa.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

yllä mainitut arvot on Lada Infosta ja ne on taas jostain hyvin luotettavasta lähteestä ja näyttää kyllä olevan samat kuin Samarassakin. Mikään ei estä sitä etteikö näitä olisi jossain vaiheessa muutettu.

Ihan eri alustahan noissa 110 ja Samara malleissa on vaikka rakenne noudatteleekin samaa linjaa, mutta ei pelkkä rakenne jos mitoissa on eroa.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

joo jäi :roll: hymiö pois tosta "samasta alustasta". :wink: Muistelin, että noi alustat on samoja. Onhan täällä tosta ennenkin juttua ollut, että noi vetoakselit on erilaiset yms. mutta ei niin wanhoja taas äkkipäätä wanha muistanut.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Nuo kulmien arvot vaihtelevat kuormituksien mukaan. Kannattaa käyttää kuormittamattoman arvoja ja laittaa vähän aurausta. Menee suorempaan.
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

ainakin edellisessä työ paikassa 110 suunnattiin samaran ohje arvojen mukaan
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Vastaa Viestiin