
Katalysaattori
Noniin nyt yritin säätää päästöjä...Liikkuupi siinä 0.2-0.8 voltin välillä...Eli lieneepi oikein säädetty kun heiluu tasasesti sen 0.5 voltin välillä?!?Ja johto mistä otin arvon oli se missä oli vain se yksi johto eikä se missä on kaksi johtoa!! Nyt ei ole check engine valo syttynyt ja tyhjäkäyntikin on kuin mersussa yhtä pehmeä
!!

No niin nyt on lada leimassa. Tuli maksamaan vaan aivan v****ti!!!
Soittelin paikalliseen aikuiskoulutuskeskukseen ja tiedustelin jos olisivat
laittaneet ladan päästöt kohdilleen. Kertoivat että heillä on joskus ollut katalysaattori ladoja korjattavana päästöjen takia, eivätkä ole saaneet
niitä kohdilleen. Suosittelivat että vien delta-autoon huoltoon.
Veinpä sitten deltaan. Tekivät töitä seittemän tuntia ladan kanssa. Vaihtoon meni kaasari ja katalysaattori. Hintaa tuli 800 euroa. No nyt lada
toimii kun unelma mut aika kalliikshan toi tuli!!!!
Soittelin paikalliseen aikuiskoulutuskeskukseen ja tiedustelin jos olisivat
laittaneet ladan päästöt kohdilleen. Kertoivat että heillä on joskus ollut katalysaattori ladoja korjattavana päästöjen takia, eivätkä ole saaneet
niitä kohdilleen. Suosittelivat että vien delta-autoon huoltoon.
Veinpä sitten deltaan. Tekivät töitä seittemän tuntia ladan kanssa. Vaihtoon meni kaasari ja katalysaattori. Hintaa tuli 800 euroa. No nyt lada
toimii kun unelma mut aika kalliikshan toi tuli!!!!

Päästöjen kanssa taas puuhaillaan
Ensiksi kaunis kiitos lehdessä AXTEC-artikkelin kirjoittajalle!!!!!
Hyvissä ajoin ennen katsastusta arvelin hoitaa päästöasian kuntoon.
Oma pelini (2107), jossa tuo vekotin on, otti kuitenkin ohjat omiin käsiinsä.
Kaasari se vaan joku päivä rupesi tulvimaan yli. Ja sitten ihmettelemään.
Ja ei muuta kuin purkamaan mokomaa vekotinta.
Parit väärät osat Deltasta haettuamme, totesimme, jotta neulaveessä on varmaan roska. Kamat kasaan, ja menoksi.
Ja tänään päästömittauksiin paikalliselle remonttireiskalle.
Tyhjäkäyntipäästön se se viritteli hetkessä seoksella ja kierroksilla kohdalle, mutta ne kierrosmyrkyt olivat poskellaan.
Kaikkea mahdollista mietittyään, teki taas sen legendaarisen tempun, sammutti auton vaihde päällä ja sen jälkeen kuunteli, kuis ne solenoidit tikittää.
Ei tikitänyt tyhjäkäyntipuoli lainkaan ja toinenkin puoli oli vaisulla tuulella. (Toimi kuitenkin).
Toivottavasti aamusella printteriltä saadaan oikeat arvot.
Eli tuo tyhjä...., aiheuttaa liian bensan saannin kaasarariin, ja päästöt ovat taas poskellaan.
Toisen kerran vikaa ei taaskaan ollut KAT:ssa, sen enempää kuin ohjausboksissakaan.
Ei muuta kuin raikkaita kevätilmoja, toivottelee, TeePee
Hyvissä ajoin ennen katsastusta arvelin hoitaa päästöasian kuntoon.
Oma pelini (2107), jossa tuo vekotin on, otti kuitenkin ohjat omiin käsiinsä.
Kaasari se vaan joku päivä rupesi tulvimaan yli. Ja sitten ihmettelemään.
Ja ei muuta kuin purkamaan mokomaa vekotinta.
Parit väärät osat Deltasta haettuamme, totesimme, jotta neulaveessä on varmaan roska. Kamat kasaan, ja menoksi.
Ja tänään päästömittauksiin paikalliselle remonttireiskalle.
Tyhjäkäyntipäästön se se viritteli hetkessä seoksella ja kierroksilla kohdalle, mutta ne kierrosmyrkyt olivat poskellaan.
Kaikkea mahdollista mietittyään, teki taas sen legendaarisen tempun, sammutti auton vaihde päällä ja sen jälkeen kuunteli, kuis ne solenoidit tikittää.
Ei tikitänyt tyhjäkäyntipuoli lainkaan ja toinenkin puoli oli vaisulla tuulella. (Toimi kuitenkin).
Toivottavasti aamusella printteriltä saadaan oikeat arvot.
Eli tuo tyhjä...., aiheuttaa liian bensan saannin kaasarariin, ja päästöt ovat taas poskellaan.
Toisen kerran vikaa ei taaskaan ollut KAT:ssa, sen enempää kuin ohjausboksissakaan.
Ei muuta kuin raikkaita kevätilmoja, toivottelee, TeePee