startti ei toimi

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
A-P

startti ei toimi

Viesti Kirjoittaja A-P »

eli vika on seuraava,

kääntää avaimesta niin alkaa releen nakutus, startti ei pyöri.
otin startin irti ja putsasin solenoidin ja toimi taas 2 päivää moitteettomasti kunnes taas alkoi sama vika, sitten vielä sellanen että hävittää virrat siitä mittarista mikä on kojetaulussa ja sillon noi ongelmat aina alkaa, eli missä vika?

ja auto on 1300cc -88 2107

ps. jos joku on halukas ostamaan tämän niin myynnissä on, ajoaikaa syyskuun loppuun.
meggeri

Viesti Kirjoittaja meggeri »

Oma startti tuotti samaa vikaa puol vuotta. Välil pelas ja välil ei sanonu mitään vaikka rele naksukin. Noh, lopulta se otti, syttyi tuleen ja tuli kova kiire saada käsiin jauhesammutin. Syynä oli väljistynyt startin akseli joka veti lopulta ankkurin kiinni startin runkoon ja poltti lakat käämeistä ym. Mulla on vm. 86 eli varmaan samaa startti sukupolvea kuin sulla. Startin vaihdon jälkeen on akussa pysynyt myös virrat, ku ne aikaisemmin katosin aina niin mystisesti.
Lada-Jussi

hmm

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

starttihan muuttui jollain tapaa joskus 1986, saman tyyppiseksi kuin Samarassa ja meillä tuota startti vikaa on esiintynyt juuri 1986 ja uudemmissa takavedoissa??
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
wilma=lada

Viesti Kirjoittaja wilma=lada »

startti ongelmathan on ladan yks tyyppi vika. itse vaihdoin kerran ne laakeriholkit kun siinä oli tota väljyyttä ja se toimi jonkun aikaa ja sano sitten poks! en halunnut tota alkuperästä jota varmaan myydään esim motonetissa niin hain sen tuolta hessunmobiilista ja alkuperäinen piti viedä sinne niin kaikki myyjät tuli kattomaan että minkä traktorin startti se oli kun se oli kolmekertaa isompi kun se minkä sain. sen pyörittämiseenkin varmaan menee talvella hyvin virtaa?ja kun latukka on vaihtunut niin olen samalla vaihtanut sen sitten siihen uudempaan biilliin.
Vastaa Viestiin