Talvi tulossa
-
Talvi tulossa
Joko on suunnitelmissa renkaiden vaihto?Ajattelin että jos viikon päästä pistäis Latuskaan "piikki" renkaita alle,tuskin siitä virkavallalla mitään sanomista on.Lapissahan on jo talvikelit.
Samoilla eväillä kuten Kimmo...voi olla ettei tule ruiskuun vaihdettua renkaita, vaan otan topoviissatasen käyttöön siinä vaiheessa. Se ohjus saa sitten mätääntyä suolasotkussa ihan rauhassa...
Toisaalta pitäisi hommata ainakin 2 kpl hyviä talvirenkaita toisen parin kaveriksi, jostain syystä ei kiinnostaisi laittaa alle 8 vuotta vanhoja Hkpl 1:siä
Toisaalta pitäisi hommata ainakin 2 kpl hyviä talvirenkaita toisen parin kaveriksi, jostain syystä ei kiinnostaisi laittaa alle 8 vuotta vanhoja Hkpl 1:siä

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Eipä noita vielä tule vaihdettua. Kahtellaan sitten ku alkaa uhkaavasti näyttään siltä että tuo talvi tulee taas yllättään.
Ja eihän noita mun mustaakseni saa vielä ees laittaakkaan ellei keli talvirenkaita vaadi.
Ja eihän noita mun mustaakseni saa vielä ees laittaakkaan ellei keli talvirenkaita vaadi.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
-
- Viesti:
Kelin mukaan
Sitten kun täällä Hämeessä alkaa yöpakkaset. Aika aikaisessa mä ainakin koitan laittaa.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Piikit alle...
Ei kai nyt sentään vielä piikkejä alle... siten vasta kun rupeaa aamuisin olemaan noi tiet jäässä...
Vuosi sitten vaihdoin kun oli pakko eli joulukuun vaihteessa. Kyllä ne ekat loskat meni hyvin tolla farkulla. Kuin ei olis lunta ollutkaan.
Ei tarvinnut kyhnytellä. Se ei lipsunut vaikka olis vähän yrittänytkin ja pysyvä lumihan täällä tuli joskus joulun jälkeen muistaakseni.
En ole noin hyvää talvikelien autoa ennen ajanut.
Ei tarvinnut kyhnytellä. Se ei lipsunut vaikka olis vähän yrittänytkin ja pysyvä lumihan täällä tuli joskus joulun jälkeen muistaakseni.
En ole noin hyvää talvikelien autoa ennen ajanut.