Ja jos ei tahdo katkaisijaa itse naksutella, niin kytkee vain sen anturin ohjaamaan sitä relettä tuon katkaisimen sijaan. Itsellä on näin.ladaracing pori kirjoitti: Samalla tavalla kuin lisävalot voi kytkeä flektinkin,omassa kilpurissa juuri noin kytketty. Koetaulussa oma katkaisija flektille.
Ladan flekti
Vauhdin tae - alamäki
Minä ratkaisin sähkö ongelmat ostamalla uuden sulakerasian ja ihan nykyaikaisille sulakkeille olevan mallin.Asennuskin oli autosähkö asentajalle sopiva (oman auton sähköjen kanssa ei jakssa taistella) eli pistokkeet irti ja samaan järjestykseen uuteen värikooditkin samoin. Ei ole sen jälkeen ollu sähköissä ongelmia (paitsi takavaloissa).
Viimeksi muokannut Turbiini, 22.11.2005 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
-
Kilpurissa ei ole yhtään alkuperäistä johdon pätkää jäljellä.Stefa kirjoitti:Ja jos ei tahdo katkaisijaa itse naksutella, niin kytkee vain sen anturin ohjaamaan sitä relettä tuon katkaisimen sijaan. Itsellä on näin.ladaracing pori kirjoitti: Samalla tavalla kuin lisävalot voi kytkeä flektinkin,omassa kilpurissa juuri noin kytketty. Koetaulussa oma katkaisija flektille.
tuolla katkaisijalla onkin tarkoitus kun pistää käymään niin samala pistää flektin päälle ja antaa myös olla sen koko ajan päällä.
Toi termari on kilpakäytössä huono.
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Re: Sulake
kaiken moista ensiapua tulikokeiltuamutta aina jokusen viikon jälkeenjoku sulake rupesi häröilemään, mutta tuo rasian vaihto uudempaan auttoi.pakoaukko kirjoitti:Jos sulakkeet hapettuu niin kokeile tinata klunssi joka sulakkeen kumpaankin päähän. Mulla se auttoi pitkäks aikaa, muttei ikuisestiTurbiini kirjoitti:Tai sitten rele tai jopa sulake mulla ainakin on meinannu jo hermo mennä tuohon sulakerasiaan ja sen hapettumiin.

Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
nyt kun asiaa olen tutkinut niin sulakerasian metalli nypykät joissa sulakkeet on kiinni ovat vääntyneet eikä näin saa kontaktia että varmaan pitää vaihtaa sulakerasia ja kokeilla. onko muuten paha homma vaihtaa?
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
-
Sulake hapettuu herkemmin huonosta kontaktista johtuen ja vaikka väli olisi tiukkakin niin se "hapettuma" haittaa virrankulkua, eli kun olet taivuttanut niitä sulakekantoja ja mahdollisesti uusinut sulakkeet (vesihioma-paperilla voit hioa kosketuspinnat ja näin on varasulakkeita vähintäänkin riittävästi)senjälkeen hieman kontakti-spraytä tai sähkö-suoja-spraytä, rele-kannat voi myös käsitellä samoin tavoin, eikä niitä tarvi uittaa niissä aineissa.pressa kirjoitti:pienellä ruuvimensselillä pystyt taivuttamaan niitä kontakteja siinä rasiassa
eli ei tarvitse välttämättä vaihtaa

Kyllä lähtee..!
Ei oo mitään hajua millon sen pitäisi tärähtää tulille, mutta ajon jälkeen saa kyllä olla pirun pitkään tyhjäkäynnillä että rupeaa pyörimään. Normaaliajossa ei ole vielä kertaakaan toiminut.Mikko K kirjoitti:Onko nyt niin että minulla on flektin anturi risa? Laitoin johdot yhteen, niin pyörii hyvin. Muuten ei pelaa, siis ajossa. Lämpenee turhan paljon kaupungissa. Maksaa varmaan alle 20€? Uusi. anturi siis.
Tosin normaalisti viisari on jonkunverran oikealle kallellaan, lieneekö mittarissa pientä heittoa tms...aika monessa ladassa se kyllä jämähtää ihan suoraan pystyyn.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™