Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Riipasin oman 2017:n ojaan katolleen tuosa muuan aika sitte ko oli vielä lunta ja jäätä. Itelleni ei käyny kuinkaan, eikä autoonkaan tarvinnu vaihtaa ko tuulilasi ja pelkääjän puolen sivuikkuna. Vaikka auto oli koko yön katollaan nii läks käymään kerrasta! Ei ollu mitkään nesteet valuneet mihkään...ei muutako kovaa ajoa taas!
Jostain 80vauheista meni katolleen. Liuku oikeen penkkaa pitkin..
se yksilö kyllä puski öljyä jostain mutta aika hitaata vauhtia. Etuvalon polttimon suojakupu mikälie laitettiin alle niin saatiin se puoli desiäkin talteen.
mä pari talvea sitten törmäsin Samaralla hirveen, hirvi kimpos takasi pellolle mistä tulikin, eikä samaraan tullu ku pieni klommo ja peili käänty, et kyl larsseenit on kovia koneita, siihe on minkää hirven turha tulla mitää sanomaa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:mä pari talvea sitten törmäsin Samaralla hirveen, hirvi kimpos takasi pellolle mistä tulikin, eikä samaraan tullu ku pieni klommo ja peili käänty, et kyl larsseenit on kovia koneita, siihe on minkää hirven turha tulla mitää sanomaa
Oon minäkin törmännyt rollaattorillani hirveen, valaisinpylvääseen, kaiteeseen.. ja vielä liikenteessä.
mut huomaakkos mikä on ero? Hirvi hyökkää päälle, kaide ja valaisin pylväs ei. Eli lisäksi laapottimen huiput ajo-ominaisuudet estää onnettomuuksia sattumasta, auto pysyy hyvin tiellä.
aiheen avausviestin tapauksessa on lienee kyse jostain rallista tai muusta normaalista ajosta poikkeavasta
mut toi hirveen törmänny samara ei kyl enää ole liikenteessä mut se onkin ihan eri syistä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Idän Ihme 1 kirjoitti:Ei hirvi hyökkää päälle, vaan auto hirven päälle....
Ja laapottimella ei uskalla ajaa niin, kovaa että voisi törmätä johonkin kovalla vauhdilla...
No vähän kolhittua ladaa ei enää kannatakaan korjata...
kyl se on hirvi mitä ei voi ohjailla, mut joku vakiona oleva hirvitutka varoitus järjestelmä olis kelpuutettu Toyon hyväksi
ja kuten avausviestissä oli päässyt lipsahtamaan kun oltiin rallimeiningissä, maantienopeuksissa eri juttu, ei siel niin lujaa saa ajaakaan
jaa ei toi largo mitään korjaamista kaipaakaan, se olis käyttökuntoinen, mut ei aina jaksa samalla ajella!!
kyl sun on myönettävä, että hävisit tän väittelyn, mut hyvä olet väittelee, kannattaa harkita väitöskirjaa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Ei ollu mikään rallimeininki vaan kyseinen tie oli kerrassaan nii kelvottomassa kunnossa (rajotus sillä kohtaa 80 km/h). Ensten perä pomppas irti pinnasta ja kun sain auton jotenkuten lapaseen nii sehän puskikin jo suoraan penkalle joka sitte oliki valitettavan kova ja lopputulos oli mikä oli.
mä oon nyt väsynyt ja sairas mies, perustelen ja laitan kuvia sitten joskus, mutta ton ruskeen 2109:n nähneet voi todistaa että hirvivauriot ei ole suuret
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)