Samaran sähköongelma
Samaran sähköongelma
Tervehdys, ostin tossa joku aika sitten -00 samaran ku halvalla lähti ja hyvässä kunnossaki pirulainen oli. Nyt on sellanen sähkövika että jarrua painaessa ei pyyhkijät toimi tihkuasennossa. Ja jos painaa jarrua samaan aikaan ku on vilkku oikeelle, ei se tunnu vilkkuvan. Elikkä ihan ku ei virta riittäs joka paikkaan, kaikki valot palaa normaalisti jne. Osaakohan kukaan neuvoa että mistä lähteä vikaa paikantamaan? Kiitoskia jo etukäteen.
- Samara87/88
Kanttikombissa on takavalojen kanssa vastaavaa sähkövikaa. Omassa kombissani yskii apparin puoleinen takavalo. Kostealla kelillä tuppaa palamaan valot miten sattuu. Vilkun oikealle ollessa päällä, jarrua painaessa sekoaa koko vilkku. Kun kopauttaa takavaloumpiota, toimii taas jonkun aikaa.
Kerran jo olen umpion avannut, on piirilevyt ja lampunkantojen kosketuspinnat aika pahassa jamassa. CRC:llä saattaisi elpyä, mutta olen harkinnut uusien umpioiden hankkimista.
Pyyhkijöiden kanssa ei onneksi ole vielä ollut ongelmia
Kerran jo olen umpion avannut, on piirilevyt ja lampunkantojen kosketuspinnat aika pahassa jamassa. CRC:llä saattaisi elpyä, mutta olen harkinnut uusien umpioiden hankkimista.
Pyyhkijöiden kanssa ei onneksi ole vielä ollut ongelmia

- Samara87/88