Virranjakajan vaihdoin näin: kampiakselin merkki kohille (ykk merkki) ja katsoin että on virranjakaja ykkösen kohalla.. sitten merkkasin pyöriän kohdan venttiilin koppaan ja irroitin virranjakajan... no uus tilalle ja huomasin että pyörijä ei oikeen mene merkin kohdalle tai toinen hampaan kolo oli lähellä ja kun käänsi pyörijää (jousia vasten) merkin sai kohdalle. tämä epäilytti kun vanhassa virranjakajassa pyörijä oli kohillaan ilman kääntämistä ja näin sen merkkasinkin... ja toinen hampaan ura (vaihtoehto) oli jo sitten ihan metässä eikä sitä saanut kohdilleen mitenkään joten laitoin virranjakajan siihen ensimmäiseen hammaskoloon. Tämän jälkeen säädin koelampulla sytytyksen kohdan. No sitten pienen taistelun jälkeen (mainittu ylhäällä) auto pörähti nätisti käyntiin ja kävi omasta mielestä normaalisti,ladanomaisesti... Käytin koneen lämpöiseksi ja otin ryypyn varovasti pois koska autohan ei ennen käynyt tyhjäkäyntiä. Nyt kävi pienillä kierroksilla. No annoin sitten täyskaasua ja auto rupesi röpeltämään oikeen kunnolla ja paukkumaan ja heitti jopa komiat lieskat putkesta!

Tässä epäilyttää nyt tuo menikö sytytys oikealle hampaalle ja muutenkin onko se ihan metässä. Mutta toisaalta mietityttää kaasarin säädöt kun ei aikaisemmin tyhjäkäyntiä ollut eikä vieläkään ole.
Mitä mieltä koko hommasta ollaan ja miten tästä jatkaa!?
