Kierrokset tippuu kylmänä
Kierrokset tippuu kylmänä
Ongelma on se että kylmänä ryyppy päällä lähtee ajaan niin kierrokset pysyy normaalina mutta vähä ajan päästä kierrokset tippuu reilusti ja jos ottaa ryypyn pois päältä niin kone sammuu heti.Mutta kun koneen saa lämpöseks niin kierrokset palaa taas normaaliks.Ilmanputsarin kausisäätö on talvi asennossa.Mistäs tommonen vika voi johtua? on vaivannu jo jonkinaikaa niin ja auto on lada 1200L 87
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Mullakin on nyt tuota samaa alkanu ilmeneen. Ja sillonku kierrokset alkaa tippuun niin käy aika raskaanolosesti. Käy kumminkin kaikilla.. Saattaa joskus jopa sammuakkin kun antaa vain pikkuhiljaa kierrosten laskee. Ihan kuin alkais saamaan liikaa bensaa mutta toisaalta taas ei siihenkään viittais ku vastaa kumminkin heti tai melkein heti kaasuun.
Ei vaan oo jaksanu alkaa tutkiin tuota että missä vois vika olla kun ei talliinkaan pääse ku pyörä täysin levällään siellä eikä tuolla vesisateessa jaksa alkaa värkkään.
Ei vaan oo jaksanu alkaa tutkiin tuota että missä vois vika olla kun ei talliinkaan pääse ku pyörä täysin levällään siellä eikä tuolla vesisateessa jaksa alkaa värkkään.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Ja tuo ryyppyteleskooppi on se iskarinnäkönen osa siinä vivustossa?
Ja tulikin tuosta mieleen että mitenkä lie vaikuttaa se alipainekalvo mikä tulee siihen ryyppyvivustoon kiinni. Tuo taisi olla sellainen mikä kierrosten noustessa avaa ryyppyläppää vai menikös se sitten toistepäin että kun kierrokset alkaa tippuun niin avaa... Ei oo koskaan tullu niin tarkkaan mietittyä tuon kalvo systeemin sielunelämää. Siiäpä onkin taas itelle pähkäilemistä.
Ja tulikin tuosta mieleen että mitenkä lie vaikuttaa se alipainekalvo mikä tulee siihen ryyppyvivustoon kiinni. Tuo taisi olla sellainen mikä kierrosten noustessa avaa ryyppyläppää vai menikös se sitten toistepäin että kun kierrokset alkaa tippuun niin avaa... Ei oo koskaan tullu niin tarkkaan mietittyä tuon kalvo systeemin sielunelämää. Siiäpä onkin taas itelle pähkäilemistä.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Mulla on ihan samantyyppisiä oireita. Just tollasta epämääräistä kierrosten laskua ryyppy päällä ajaessa. Tosin kone ei nykyisellään sammu kovinkaan herkästi.
Kylmäkäynnistys ja yleinen toimivuus on kohdallaan pienten huoltelujen ansiosta, mut näillä ei ollut mitään vaikutusta tohon oikeaan "ongelmaan".
No en ole jaksanut edes miettiä asiaa. Tänään oli taas vaihteeksi hemmetin kostea ilma, sillointällöin pieniä nykimisiä kaasua painettaessa. Kuumakäynnistys sujuu kostealla ilmalla yhtä surkeasti kuin kesällä eli sahata saa. Kuivalla ja viileällä ilmalla ei ongelmia kuumakäynnistyksessä
Niin ja letku on pakosarjan päältä snorkkeliin ja termarisäätö toimii
Kylmäkäynnistys ja yleinen toimivuus on kohdallaan pienten huoltelujen ansiosta, mut näillä ei ollut mitään vaikutusta tohon oikeaan "ongelmaan".
No en ole jaksanut edes miettiä asiaa. Tänään oli taas vaihteeksi hemmetin kostea ilma, sillointällöin pieniä nykimisiä kaasua painettaessa. Kuumakäynnistys sujuu kostealla ilmalla yhtä surkeasti kuin kesällä eli sahata saa. Kuivalla ja viileällä ilmalla ei ongelmia kuumakäynnistyksessä

Niin ja letku on pakosarjan päältä snorkkeliin ja termarisäätö toimii

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™