Vieläkö colortune tulppia saa?
Vieläkö colortune tulppia saa?
Colortune tulppa on seoksen säätöön tarkoitettu tulppa,jossa lasi ikkunan läpi näkee sylinterin seossuhteen.Tulppa kierretään tavallisen tulpan tilalle.Oranssi palotapahtuma-rikas seos.Sininen sopiva seos.Kiihdytyksissä saa käydä rikkaalla.Hieno keksintö...liekö jo historiaa?
Ei oo historiaa.
http://www.x-trager.fi/colortune.htm
http://www.kaasutinexpertti.fi/colortune.html
Hinta ihan kohtuu hyvä.
http://www.x-trager.fi/colortune.htm
http://www.kaasutinexpertti.fi/colortune.html
Hinta ihan kohtuu hyvä.
Niin no, no niin.
Taitaahan tuo pelittää ainakin ohjeselostuksen mukaan. Sais olla vähä parempia kuvia, kun ei nuo ihan sytytystulpilta näytä. Pitäs päästä sormissa pyörittelemään noita colortune tulppia, niin tajuais asian ehkä paremmin.

Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3663
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Huh, mikä hinta! Tekstin mukaan halvin on 79 euroa, kuvatekstin mukaan 69 euroa. Mitähän erikoisainetta tuo sitten on kun noin kallis on? Halvemmalla selviää kun käy huoltsikalla häkämittarilla. Tuossa lähimmällä maksaa 5 euroa jos ei tarvitse kuittia tulostaa. Ja uskallan väittää että tulos on tarkempi.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- NesteHukka
- Viestit: 722
- Liittynyt: 4.10.2003 12:37
- Paikkakunta: Tampere
Itsellä tuollainen on, mutta enpä ole paljon käyttänyt, kun korvallakin saa seoksen kohdalleen!
Sinänsä kyllä ihan toimiva tulppa, mutta HUOM! Ei saa käyttää dynoajossa tai ylipäätään missä kuormitetaan. Tulpan lämpöarvo on tosi kuuma, ja se ei välttämättä myöskään itse kestä kuormitustilan lämpöjä ja sylinterinpaineita.
Nuo pakokaasumittarit... Niihin multa on mennyt usko. Lähes pääsääntöisesti putki vetää ilmaa aina sen verran jostain, että seokset on pakko säätää rikkaalle, että saa meneen katsastuksesta läpi.
Sitten leiman jälkeen taas korvalla kohdalleen!
Sinänsä kyllä ihan toimiva tulppa, mutta HUOM! Ei saa käyttää dynoajossa tai ylipäätään missä kuormitetaan. Tulpan lämpöarvo on tosi kuuma, ja se ei välttämättä myöskään itse kestä kuormitustilan lämpöjä ja sylinterinpaineita.
Nuo pakokaasumittarit... Niihin multa on mennyt usko. Lähes pääsääntöisesti putki vetää ilmaa aina sen verran jostain, että seokset on pakko säätää rikkaalle, että saa meneen katsastuksesta läpi.
Sitten leiman jälkeen taas korvalla kohdalleen!
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.