1200L käynnistysongelmia

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Kytke sähkö auton koriin lohkolämppäristä, tai toinen on joku sähköpaimen viritys :D Tai sitten sokeria tankkiin...
zappa

jos joutuu saahaan käyntiin

Viesti Kirjoittaja zappa »

Syynä voi olla pyörijän vastus, voi olla kyssähtänyt jos kerran jaksaa pumppaa bensaa.
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Hanki pari halogeeni lamppua ja pari salamavalo lamppua. Kytke tankin luukun läppään sähkökytkin ja siitä johdot releelle (12 v). Releelltä taasen suorat johdot halogeeneihin ja salamavalo lamppuihin (220v).

Kyllä kaverit hyppää kun avaavat luukkua ja samalla hetkellä kylpeevät valossa.
Lisätä voi kajarien kauttanauhalta koiran haukuntaa. Lisää vauhtia ainakin 50 %.

Toisaalta toi sokeri tankissa olisi hyvä vaihtoehto. Tarttee vain hankkia toinen tankki pääkäyttöä varten takakontin sisään.

Ladassa toisaalta melko helppo viritys. Mahtaa naamat venähtää kun kone vetää kiinni.
Lada rules
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Vielä itse aiheeseen viitaten katkojan kärkien välys kannattanee tarkistaa.
jorkke

1200l

Viesti Kirjoittaja jorkke »

Niinse puola siirräpä se sieltä säiliön alta vaikka siihen rintapeltiin tai johonk muuallle kuivaan paikkaan ja sitte jos seisoskii pitempään nin siinä bensapumpussa on semmonen vipu josta voi pumppailla jos on seisonu kauvemmin.
Ylivuotoputki luulisin.
kyllä ne lopettaa ku isoksi kasvavat(varkaat)
Grimbe

Viesti Kirjoittaja Grimbe »

kato siit bensansuodattimesta (jos on) et katoaako bensa sieltä pitkän seisonnan jälkeen, sit ainaki näät et vuotaako.
Masse-setä

varkaat kautta profeetan parran

Viesti Kirjoittaja Masse-setä »

Kiitos neuvoista! Otan ne vaariksi sitä mukaa kuin into, aika ja raha riittävät.

Varkaiden varalta ostin muuten asukaspysäköintilapun. Pihtasin ostamista yli vuoden luullessani sen maksavan 2000 mk, kun se olikin vain 36 euroa. Muistin hinnan olevan kymmenkertainen, mutta se olikin vain yrityksille.

Tuossa about kahden sadan ihmisen ikkunan alla luulisi kynnyksen ruveta lappoamishommiin olevan vähän korkeampi. Ja jos lökäpöksyt vieläkin uskaltavat yrittää, niin saatanpa nähdä ne itse teossa. Silloin vien kukkakepit saunan taakse ja käännän päätä nelisen kierrosta suuntaan bee toiseen. Narupommit voin siis unohtaa - toivottavasti.

Mutta ei päivää ilman ongelmia; takaa (kai?) on kuulunut muutamana viime viikkona ihme jurinaa tai sellaista - onko perästä öljyt kuivuneet vai mitämitä? Ääni seuraa vauhtia, ei kierroslukua. Jos joku on matkustanut ynnykkä-Helsingin metrolla, niin ääni on sama kun metron jarruttaessa - sellainen ihme vinkuminen.

Pitäisköhän mun perustaa tälle mun 1200 ällälle ihan oma saitti...?

Masse-setä
Vastaa Viestiin