Kokemuksia Jaguaarista

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

^Mitäs tommonen jaguaari painaa? Saisit varmaan laittaa hitaan ajoneuvon kolmion perään kun tohon ladan tekniikan laittaisit ;)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
1500S-

Viesti Kirjoittaja 1500S- »

Kyllähän tuommone painaa aika reilusti yli 2000, 90vm xj6 painaa jo 2200kg :? :lol:
Lada Kardaan

Viesti Kirjoittaja Lada Kardaan »

Eipä taida tehdä mitään noilla X-typen painoilla tässä ??? Täysin eri mallista kysymys, jopa eri vuosituhannelta. Arkistoa selailin ja omapainoksi löytyi -95 XJ6 Sovereignille 1800kg. Vm. 90 XJ12:kin jää himpun verran alle 2000 kg:n. Näin siis TM:n autokatalookien mukaan. Autotalli.com:in (Grey-Hen Oy:n tietokanta) kertoo arvoiksi 1740kg (-94) ja 1870kg (-95).

Kamaz: oliko tuo 94 vai 95 valmistetty? Moottorin teho nousi juuri tuossa kohtaa 223 -> 249hv.
Ihan mukava kauppakassihan tuo oli, itsekin kyydissä olin. Ei vaan sopisi kaltaselleni ujolle kaupunkilaispojalle, auton huomioarvo nääs sitä luokkaa. :)
Avatar
Kamaz
Viestit: 337
Liittynyt: 25.9.2003 22:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kamaz »

Ainakin rekisteriotteessa luki vuosimallin kohdalla 1995. Todennäköisesti se on myös valmistevuosi. Eipä tullut tarkasteltua auton tyyppikilpeä kun autossa oli kaikkea muutakin tutkailtavaa. Näin talvikelillähän noilla hevosvoimilla ei paljoa päässyt pröystäilemään kun takapyörien pito tiehen tahtoi karata jo pintakaasullakin.

Mieleeni muistuu hauska anekdootti toiselta testipäivältä, kun olimme päivällisen jälkeen lähdössä jo ties kuinka monetta kertaa liikkeelle ABC Lahdesjärven parkkipaikalta. Jaguarin vieressä oli joukko nuoria kaljottelemassa lauantai-illan kunniaksi. Koko joukko kohahti huomatessaan meidän (allekirjoittanut, Lada-Jussi ja Lada Kardaan) astuvan Jaggeen. Yksi heikäläisistä kehaisi autoamme ja pyysi polkaisemaan vähän kaasua. Lähtiessämme ilmoitin tälle iloiselle seurueelle, että olemme muuten Lada-kerholaisia kaikki kolme. Nuoriso jäi ihmeissään sulattelemaan tätä täysin puun takaa yllättäen tullutta informaatiota.
rotsi4

Viesti Kirjoittaja rotsi4 »

Jaguarin surkeasta laadusta olen tehnyt havainnon meidän autotallissa, jossa oli vierekkäin datsun 100An lattiamatto ja jaguarin (ilmeisesti x-typen) matto, molemmat keskeltä taitettuna. Lojuivat siinä noin pari kuukautta, kun matot taas laitettiin varsinaiseen tarkoitukseen eli polvia suojaamaan vaakatasoon lattialle oli jaguarin matto murtunut keskeltä, mutta datsunin matto ei ollut muuttunut miksikään.. eipä paljoa kannata noukkia jaguareiden mattoja kyytiin jos sattuu eteen sattumaan :o
Vastaa Viestiin