Kyllä pyöränkulmat mitataan auto akseliensa varassa, kuorman kanssa tai ilman kuormaa. Keula kevennettynä eturenkaat kääntyvät negatiivisen camberin puolelle reilusti, niinkuin niiden pitääkin.
Ohjearvo camberillehan on 0°30' +-20' eli renkulat säädetään aika tarkkaan pystyyn.
mistä löytyisi pitemmät renkaan pultit lataan???
Omassa 1200 ällässä on edessä 10mm ja takana 25mm levityspalat. Pitkiä pultteja saa tilaamalla MOTORAL nimisestä liikkeestä. Hintaa en muista. Pultteja saa kierreosaltaan 60mm saakka. Häijyn ulkonäön lisäksi on plussaa että ohjaus rupesi palauttamaan mitä ei aikaisemmin juurikaan tapahtunut. Levityspaloja saa varmaan kaikista tuunausputiikeista. Laittomia ovat kuulemma suomessa nämä palaset.
kunka sieltä liikkeestä tilataan??
M.S.H kirjoitti:Omassa 1200 ällässä on edessä 10mm ja takana 25mm levityspalat. Pitkiä pultteja saa tilaamalla MOTORAL nimisestä liikkeestä. Hintaa en muista. Pultteja saa kierreosaltaan 60mm saakka. Häijyn ulkonäön lisäksi on plussaa että ohjaus rupesi palauttamaan mitä ei aikaisemmin juurikaan tapahtunut. Levityspaloja saa varmaan kaikista tuunausputiikeista. Laittomia ovat kuulemma suomessa nämä palaset.
laaborghin on paras