sähkö�n kanssa ongelmia
sähkö�n kanssa ongelmia
mikähä�täs� t�s kiusaa
on noiden sähkö�n �nssa koko ajan ongelmia
nyt ei toimi pyyhkijöiden �pea toiminto.
joskus ku jarruttaa alkaa mittaristossa palamaan takasumuvalojen merkki.
joskus kun vilkuttaa niin kierrosmittari ja voltti sekä pensa�ittari alkaa nykimään vilk��ahdissa.
vasemman puolen etuvalo sekä sivuvilk� ei toimi.
mitä visssssss�sssssssua?????????????????????
on noiden sähkö�n �nssa koko ajan ongelmia
nyt ei toimi pyyhkijöiden �pea toiminto.
joskus ku jarruttaa alkaa mittaristossa palamaan takasumuvalojen merkki.
joskus kun vilkuttaa niin kierrosmittari ja voltti sekä pensa�ittari alkaa nykimään vilk��ahdissa.
vasemman puolen etuvalo sekä sivuvilk� ei toimi.
mitä visssssss�sssssssua?????????????????????
laaborghin on paras
Re: MITÄ V!!!!!UA!!!!!!????
On sulla ainakin maattovikaa takavalossa. Ja pyörittele sulakkeet läpi. Myös viestin otsikoinnissa on hiomista.. 

2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Re: MITÄ V!!!!!UA!!!!!!????
sulakkeet on räplätty kaikki uusiksi.
ja se polttaa välillä pyyhkijöiden sulaketta sekä hätä vilkkujen sulake palo ku välkytin sitä
ja alkaa tosiaaan vixxxxxxxttamaan kohta..
mikään ei saa olla täydellistä
ei edes otsikko
ja se polttaa välillä pyyhkijöiden sulaketta sekä hätä vilkkujen sulake palo ku välkytin sitä
ja alkaa tosiaaan vixxxxxxxttamaan kohta..
mikään ei saa olla täydellistä

Mara kirjoitti:On sulla ainakin maattovikaa takavalossa. Ja pyörittele sulakkeet läpi. Myös viestin otsikoinnissa on hiomista..
laaborghin on paras
-
Re: sähkö�n kanssa ongelmia
Rauhoittua kannattaa aina!Takavalojen liittimet ja kytkentäliuskat kun puhdistaa,on jo pitkällä!
Probleema kerrallaan,siitä se etenee!Tarkista,mitä kaikkea on palavan sulakkeen takana.Ratkaise helpompi ongelma ensin,se luo voittamisen fiilistä!Pyyhkimiä tarviit useammin kuin hätävilkkua,kannattaisko keskittyä siihen?Pyyhkimet toimii kuitenkin joskus,onko niiden toiminnassa jotain outoa?..jne.
Probleema kerrallaan,siitä se etenee!Tarkista,mitä kaikkea on palavan sulakkeen takana.Ratkaise helpompi ongelma ensin,se luo voittamisen fiilistä!Pyyhkimiä tarviit useammin kuin hätävilkkua,kannattaisko keskittyä siihen?Pyyhkimet toimii kuitenkin joskus,onko niiden toiminnassa jotain outoa?..jne.
2112,-04,hopea
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x3,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
Mulla tuli myös mieleen, että viallinen laite saattaa särkeä sulakkeita sieltä täältä. Esim. jokin häikkä pyyhkimen moottorissa tms.
Mulla meni vuosi sitten volttimittari nollille ja pyyhkimet ja vilkut lakkasivat toimimasta. Viaksi paljastui jokin yleisrele ratin alla johtonipussa (joku voi tietää, mikä se on). Keksin sen ainoastaan sillä, että aloin käymään johtoja, sulakkeita ja releitä yksi kerrallaan läpi. Kova homma, mutta maksoi vaivan.
-Riku
Mulla meni vuosi sitten volttimittari nollille ja pyyhkimet ja vilkut lakkasivat toimimasta. Viaksi paljastui jokin yleisrele ratin alla johtonipussa (joku voi tietää, mikä se on). Keksin sen ainoastaan sillä, että aloin käymään johtoja, sulakkeita ja releitä yksi kerrallaan läpi. Kova homma, mutta maksoi vaivan.
-Riku
pitää varmaan kokeillä tätä sulaketta
kiitos
kiitos
Honecker kirjoitti:Mulla tuli myös mieleen, että viallinen laite saattaa särkeä sulakkeita sieltä täältä. Esim. jokin häikkä pyyhkimen moottorissa tms.
-Riku
laaborghin on paras
Re: sähkö��nssa ongelmia
olet aivan oikeassa!!
mutta mulla alkaa maltti jo loppua vaikka olen erittäin rauhallinen ollu tä�n�irssin kanssa.
kaikki toimi ja sitte tuli eteen maalaus. purin kaikki tarvittavat osat ja kasasin ja kappas mikään��enää to��aan

mutta mulla alkaa maltti jo loppua vaikka olen erittäin rauhallinen ollu tä�n�irssin kanssa.
kaikki toimi ja sitte tuli eteen maalaus. purin kaikki tarvittavat osat ja kasasin ja kappas mikään��enää to��aan

[[/quote]Joen musikka kirjoitti:Rauhoittua kannattaa aina!Takavalojen liittimet ja kytkentäliuska�kun puhdistaa,on jo pitkällä!
Pr�le�a kerrallaan,siitä se etene�Tarkista,mitä kaikkea o�palavan sulakkeen takana.Ratkaise helpompi ongelma ensin,se luo voittamisen fiilistä!Pyyhkimiä �rviit use�min kuin hätävilkkua,kan�t�isko keskittyä siihen?Pyyhkim� toimii kuitenkin joskus,onko niiden toiminnassa jotain outoa?..jne.
laaborghin on paras
-
Siis suurin osa sähkölaitteista toimii!
Tarkista ainakin purkamasi laitteiston liittimet ja kontaktit!

2112,-04,hopea
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ne on kyyläöttty useampaan kertaan

Joen musikka kirjoitti:Siis suurin osa sähkölaitteista toimii!Tarkista ainakin purkamasi laitteiston liittimet ja kontaktit!
laaborghin on paras
Takavalojen kytkentäliuskojen kontaktia voi parantaa juottamalla kuparifolion päälle tinaa. Minun Ladani takalamput toimivat ennen tätä korjausta kuin hedelmäpeli, mutta nyt ei ole enää ollut kosketusongelmia.