mistä saa tiivisteen?
mistä saa tiivisteen?
eli mistä saisi takavetoon peltisatsin ja normi putken väliseen laippaan tiivisteen?
se on kolmireikäinen laippa.
se on kolmireikäinen laippa.
laaborghin on paras
Re: mistä saa tiivisteen?
mikäli se normiputki on axtec putki niin deltasta voi kysyä
ja myyväthän jotkut liikkeet vielä tiivistelevyä mistä voi oikean kokoisen leikata
tai ostaa tarvikeliikkeestä lähinnä sopivan reiän koon perusteella
ne pultinreiäthän ei tarvitse tiivistystä
ja myyväthän jotkut liikkeet vielä tiivistelevyä mistä voi oikean kokoisen leikata
tai ostaa tarvikeliikkeestä lähinnä sopivan reiän koon perusteella
ne pultinreiäthän ei tarvitse tiivistystä
en tiedä minkä näköinen entinen on ku se on kiinni ja otan sen irti sitten vasta ku uus on kädessä ja vaihdan sitä.
se on 3 reikäinen laippa missä on kaksi reikää putkille.
en tiedä onko axtec ku oon itse värkänny sen siihen laippaan mikä tuli peltisatsin mukana.
onko sulla kuvaa axtec tiivisteestä?
se on 3 reikäinen laippa missä on kaksi reikää putkille.
en tiedä onko axtec ku oon itse värkänny sen siihen laippaan mikä tuli peltisatsin mukana.
onko sulla kuvaa axtec tiivisteestä?
laaborghin on paras
nyt en ymmärrä minkälaisesta tiivisteestä on kysymyssäätänä kirjoitti: se on 3 reikäinen laippa missä on kaksi reikää putkille.
laita vanhalla tiivisteellä ja hieman alustamassaa tiivisteeseen ennen kiinni laittoa
Älä nyt pressaa usko , uusi tiiviste peliin vaan ja tälläkin foorumilla ladailijoita jotka käy naapurin puolella ja tuovat vaikka säkillisen mukanaan .
Astek putken erottaa sauraavasti: Pakosarja on 4 pultilla jossa normaali tiiviste, sen jälkeen on toinen valurautakappale jossa on kiinni peltiputki (noin 2 tuumaa) ja siinä on lamdan paikka sekä joskus näytteenottoputki (monasti tukittu).
Tossa toisen valukappaleen ja peltiputken välissä on se 3 pulttinen tiivisteen paikka.
Voi noita olla, pitänee ettiä.
Tossa toisen valukappaleen ja peltiputken välissä on se 3 pulttinen tiivisteen paikka.
Voi noita olla, pitänee ettiä.
Lada rules
Mutta siinä astekin 3 pulttisessa laipassa ei ole kuin 1 pakoputken reikä.
Oliskohan nyt kyse siitä marteliuksen peltipakosarjasta joka on 2 osainen asennuksen helpottamiseksi, ja etsinnässä se pakosarjan väli laipan tiiviste.
Oliskohan nyt kyse siitä marteliuksen peltipakosarjasta joka on 2 osainen asennuksen helpottamiseksi, ja etsinnässä se pakosarjan väli laipan tiiviste.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Tuo kuulostais hieman Janspeedin tekemältä peltisarjalta...., tiivisteen saatavuus voi sitten ollakin ongelma....
Aja millä ajat ja Ladalla loput
Alustamassaa pakoputken tiivisteeksi?
Kannattaa ehdottomasti kokeilla ja todeta kuinka huonosti se siihen soveltuu.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla ja todeta kuinka huonosti se siihen soveltuu.