kaasarin korjaussarja

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Lada1200L

kaasarin korjaussarja

Viesti Kirjoittaja Lada1200L »

Hommasin 1200:seen kaasariin korjaussarjan jossa on mukana pieni o-rengas.missä sen paikka kuulus olla?
Kimmo86

Re: kaasarin korjaussarja

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Kyseessä lienee ozon? Ainakin seosruuviin kuuluu pieni o-rengas. Neulaventtiilin istukan allakin on joissain kaasareissa tiiviste, en muista oliko tässä :?
meedio74

Viesti Kirjoittaja meedio74 »

Saattaa muisti pätkiä, mutta viime keväänä huoltaessani samaista kaasaria, löysin o-renkaalle paikan ryyppymekanismista. Siitä löytyy kolmella ruuvilla kiinni oleva kalvosysteemi ja kun tämän koko tötterön irrottaa kaasuttimen rungosta löytyy o-rengas tiivisteenä pienelle tuloputkelle. http://www.prestig-auto.ru/mechanism/s1-6.html sivulla kalvosysteemi on numerolla 27. Omasta kaasaristani jouduin vaihtamaan kyseisen kalvon ja vaihdoin siihen myös sen o-renkaan. Olikohan lie oikea paikka, mutta siihen se tuntui passaavan.
Lada1200L

tutkin tota kaasaria enkä löytänyt kyseistä o-rengasta.Onko sitten mahdollista että korjaussarja on tarkoitettu johonkin daaziin,ozoniin en osaa sanoo. Toi mun kaasari on mallia 2105-1107010
audiq

Viesti Kirjoittaja audiq »

...Siitä löytyy kolmella ruuvilla kiinni oleva kalvosysteemi ja kun tämän koko tötterön irrottaa kaasuttimen rungosta löytyy o-rengas tiivisteenä pienelle tuloputkelle.
Tuon kalvosysteemin alta löysin ainakin itse sen "ylimääräisen" O-renkaan paikan.

Lada1200L: Mistä löysit korjaussarjan? Kun kyselin paikallisesta, niin ainakaan heillä ei ollut korjaussarjaa enää valikoimassa.
Lada1200L

kokkolan deltta-autosta sen hommasin. Myyjä sano vain että on vaikee saada enää mutta oli sitten saanut tilattua sen Tosin kaikki osat eivät passanneet mun kaasariin.
Vastaa Viestiin