No yleensä tuo kuluttajainasiamies toimii niin että jos valitat esim. auton huollossa tapahtuneesta virheestä, esim äidin pösöstä (hyihyi mikä auto) meni viime vuonna pyöränkulmat sekasin vaikka vasta oli käyny säädössä, no sitten ne velotti uudestaan säädöstä 80e, eli normaalintuntiliksan siitä, no äiti sitte valitti että se ei voi itekseen muuttua jos vasta säädetty ja taatusti johtuu siitä ettei raidetangon osia kiristetty kunnolla (ei voi muistaa onko pösön säätö samallailla ku audi/opel) ja sai sitten sen toisen säädön ilmatteeksi, eli tuossa sun tapauksessa pitäisi saasa ainakin jotain korvattua tuon 10% lisäksi koska sulla meni siinä aikaa että veit auton sinne ekan kerran ja jouduit olemaan ilman autoa koska huoltoa ei suoritettu kunnolla ekalla kertaa vaan jouduit toisen kerran viemään.
Jotenkin jännää että suurimmaksi osaksi tämmösiä "huijauksia" tapahtuu naisille, liekö siksi että pojat luulee korjaamolla ettei naiset tiedä autoista mitään vai miksiköhän, monta kertaa on semmonen huolto käyny ettei ole oikeasti mitään tehty ja sitten se joudutaan uudestaan viemään, aina ollut nainen asiakkaana, mutta toisaalta naiset vaativat aina paljon jos joutuvat toisen kerran viemään, toisin kuin miehet korjaavat ite sen jälkee
