Sepesusi kirjoitti:Moottorin takana,öljynputsarin seutuvilla.
Itellä temppuili kanssa,kyllästyin ja nykäisin johdon irti
Onko se siinä heti öljynputsarin alapuolella? Kerran Samarassani unohdin laittaa tuon johdon takaisin kiinni öljynvaihdon jälkeen jolloin kävi niin että lämpömitari näytti moottorin olvan kylmempi kuin aiemmin. Sitten kun laitoin piuhan takaisin kiinni niin lämpömittarikin alkoi taas näyttämään normaalisti.
Sepesusi kirjoitti:Moottorin takana,öljynputsarin seutuvilla.
Itellä temppuili kanssa,kyllästyin ja nykäisin johdon irti
Onko se siinä heti öljynputsarin alapuolella? Kerran Samarassani unohdin laittaa tuon johdon takaisin kiinni öljynvaihdon jälkeen jolloin kävi niin että lämpömitari näytti moottorin olvan kylmempi kuin aiemmin. Sitten kun laitoin piuhan takaisin kiinni niin lämpömittarikin alkoi taas näyttämään normaalisti.
Jossain niillä seuduin se oli,ei siellä muita johtoja ole.Paitsi moottorin etupäässä kampiakselinasentotunnistin.Ei mulla lämpöihin johdon irroitus mitenkään vaikuttanut.
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6