Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
Mihin on syytä kiinnittää huomiota, jos meinaa ostaa otsikon mukaisen värkin? Eli missä yleisimmät viat, ruostekohdat jne?
Kertokaas vinkkejä.
-AR
Kertokaas vinkkejä.
-AR
- rammracing
- Viestit: 127
- Liittynyt: 9.1.2007 5:00
- Paikkakunta: Valkeala
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
Moi!
Meillä on sellanen vehe ja on myynnis eli kaikki on vaihettu uutta.Iskarit joka kulmaa,tartti,laturi,termari,putken kaikki tiivisteet,pyöränlaakerit ,ynnä ,muuta pientä osaa!
T:A.Rämä RAMM RACING
Meillä on sellanen vehe ja on myynnis eli kaikki on vaihettu uutta.Iskarit joka kulmaa,tartti,laturi,termari,putken kaikki tiivisteet,pyöränlaakerit ,ynnä ,muuta pientä osaa!
T:A.Rämä RAMM RACING
A.Rämä RAMM RACING
http://www.rammracing.suntuubi.com/?cat=1
http://www.rammracing.suntuubi.com/?cat=1
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
roiskeläppien puuttumisen takia helmakotelon etuosat ja takapyörän takaa
ovien alareunat ja luukkujen reunat eli ruostuu samoista paikoista kuin muutkin autot
ovien alareunat ja luukkujen reunat eli ruostuu samoista paikoista kuin muutkin autot
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
No onko se ihan paska ostos jos halvalla irtoaa? Ei seitsemän vuotta vanhaan ja 100 tkm ajettuun autoon kuulu vielä vaihtaa "iskarit joka kulmaa,tartti,laturi,termari,putken kaikki tiivisteet,pyöränlaakerit ,ynnä ,muuta pientä osaa". Eihän? Tai loppujen lopuksi eihän tuo edes pitkä lista ole.
Sanokaapas vielä, että millaisia avaimia vehkeeseen kuuluu tulla mukaan? Joskus muinoin omistin hetken 110 sedanin -99, siinä taisi olla ainakin joku punainen avain ja mustia ja kirkkaita. Mitä lie tehnyt sillä punaisella...
-AR
Sanokaapas vielä, että millaisia avaimia vehkeeseen kuuluu tulla mukaan? Joskus muinoin omistin hetken 110 sedanin -99, siinä taisi olla ainakin joku punainen avain ja mustia ja kirkkaita. Mitä lie tehnyt sillä punaisella...
-AR
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
minulla on -00 ajettu yli 100tkm eikä ole vaihdettu pyöränlaakereita eikä iskareita eikä laturia eikä termostaattia eikä paljon muutakaan
öljyt, suodattimet, jarrupalat, yms pientä normaalisti kuluvaa on mennyt kyllä
mukana pitäisi olla ainakin yksi musta ajonesto pampula ja se punainen koodaus pampula
öljyt, suodattimet, jarrupalat, yms pientä normaalisti kuluvaa on mennyt kyllä
mukana pitäisi olla ainakin yksi musta ajonesto pampula ja se punainen koodaus pampula
- lada 1200s
- Viestit: 647
- Liittynyt: 10.3.2004 11:34
- Paikkakunta: Urjala
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
No meillä on vaihdettu kulutustavaran lisäksi startti, ilmamassamittari, lambda anturi sekä lisäksi tk-moottori ja kaasuläpän asentotunnistin kaksi kertaa. Auto on juurikin 110 STW -00, ajettu 100tkm. Hyvä puoli on että katsastuksessa ei vaadita obd-testiä.
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
Itellä meni 110 STW -00 85tkm 7vuotta
Solenoidi,pyyhkijänmoottori,2x termostaatti,kaasuläpän-asentotunnistin,takavaimennin,useampi oven lukitusmoottori
Vialliseksi jäivät öljyn ja jäähdytysnesteen korkeusvahdit
Itse fiksailin tyhjäkäyntimoottorin ja takavalojen kontaktit ym..
Polttimot oli kyllä kestäviä,ei tarvinnut vaihtaa kuin toinen lähivalo.
Solenoidi,pyyhkijänmoottori,2x termostaatti,kaasuläpän-asentotunnistin,takavaimennin,useampi oven lukitusmoottori
Vialliseksi jäivät öljyn ja jäähdytysnesteen korkeusvahdit
Itse fiksailin tyhjäkäyntimoottorin ja takavalojen kontaktit ym..
Polttimot oli kyllä kestäviä,ei tarvinnut vaihtaa kuin toinen lähivalo.
Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
Korin kunto ja massaukset,muu menee melkein herran huomaan.
- lada-juntti
- Viestit: 482
- Liittynyt: 23.5.2006 8:42
- Paikkakunta: Ilmajoki
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
Musta tuntuu, notta ruostumisongelma on aika mitätön ongelma verrattuna konepellin alaisiin ongelmiin sekä kojetaulun sisäisiin. Itte jos olisin ostamas käytettyä 110 Ladaa, kiinnittäisin huomiota siihen oranssiin helikopteri-merkkivaloon, että jos ei se heti pala ( kuitattu irrottamalla akun johto), niin kuinka äkkiä se alkaa uudestaan palaa ( vaatii ehkä pitkähkön koeajon tahi yön yli nukkumisen). Se on n. 60euroa/tunti kun sen helikopterivalon palamissyytä aletaan tutkia.
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
tai ostaa ajotietokoneen jolla voi itse katsoa mitä herjaalada-juntti kirjoitti: Se on n. 60euroa/tunti kun sen helikopterivalon palamissyytä aletaan tutkia.
tai käy jussin farmilla ja jussi lukeekoodit aseveli hintaan
- lada-juntti
- Viestit: 482
- Liittynyt: 23.5.2006 8:42
- Paikkakunta: Ilmajoki
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
Sen helikopterivalon (tai vanhemmissa check engine ) syttymissyyn selviäminen on enemmän kuin sata jänistä, selvisi se sitten merkkikorjaamossa tahi omatoimisesti, mutta todennäköisyydellä kustannuksia tulee vian korjaamisesta. Sanoo siirakki.
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?

Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
Ohjekirjan lukemisella tuokin olisi selvinnyt.aryhanen kirjoitti:
Sanokaapas vielä, että millaisia avaimia vehkeeseen kuuluu tulla mukaan? Joskus muinoin omistin hetken 110 sedanin -99, siinä taisi olla ainakin joku punainen avain ja mustia ja kirkkaita. Mitä lie tehnyt sillä punaisella...
-AR
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
Itse laitoin viime vuonna kiertoon juuri vastaavan. Autossa ei ollut kummempia vikoja kuudessa vuodessa, jotain toki vaihdeltiin. Vaihtoon mennessään oli täysin priimakunnossa. Kyllä näillä ajaa se parisataa tkm siinä missä nappiksillakin!
Muok: Lisään listaa vielä vaihdetuista. Nämähän lienee jo vaihdettu, joten mitäpä näistä huolehtimaan. Eli akku simahti aikoinaan mystisesti ja äkillisesti. Lienee johtunut laturista, joka meni vaihtoon. Lambda-anturia vaihdettiin muutamaan kertaan jo takuuaikana, ei oireillut sittemmin. Pakoputki meni vaihtoon noin viiden vuoden jälkeen, aika normaalia.
Muok: Lisään listaa vielä vaihdetuista. Nämähän lienee jo vaihdettu, joten mitäpä näistä huolehtimaan. Eli akku simahti aikoinaan mystisesti ja äkillisesti. Lienee johtunut laturista, joka meni vaihtoon. Lambda-anturia vaihdettiin muutamaan kertaan jo takuuaikana, ei oireillut sittemmin. Pakoputki meni vaihtoon noin viiden vuoden jälkeen, aika normaalia.
Re: Ohjeita 110 STW -00 ostajalle?
iskarit kannattaa vaihtaa ajo mukavuus paranee kaasut on hyvät ei ne edes ala vuotaa vanhat tehot vaan katoaa ruostetta tulee helmaan maali häipyy jos ei ole etu lätkiä siltikin on katsottava helmat alapuolen sinne se kivi suihku iskee taka oven taka kulmat