Mun ladassa (2105 1200s -88) on sellainen ongelma että siitä hävis ensin parkit ja mittarivalot ja nyt myös lyhyet ja toinen pitkä! ja jos vilkuttaa ja painaa samanaikaisesti jarrua niin vilkkusulake palaa.
Katoppas parkkivalojen sulakkeet sekä sitten se takavaloryhmä ettei ole liitin löysällävinossa. Sulakkeet joskus lahoavat ja niitä joutuu pyörittelemään tai jopa vaihtamaan kun niistä häviää päät.
Mikäköhän siinä on että 1200s mallissa on aina enempi noita sähkövikoja Veljellä on tollanen ja nyt siin on hävinny kokonaan vasemmanpuoleinen vilkku toiminnasta. Oikeelle toimii ku vääntää viiksestä ja hätävilkut toimii mutta kun vääntää viiksestä vasemmalle niin ei tapahdu mitään Myös mittarivalot on pimeenä ja välil häviää kokonaan takavalot
itsellä kanssa kärsii tuo 2105 sählöviosta.. välistä häviää jos jokin valo tai mitterit toiminnasta.. sulake rasia ja virtalukon pohja ovat uusia. kun ei tee mitään niin rupeavat toimimaan
Minulla on omassa kirkkoladassa (1200s vm -89) niin että mittaristovalo syttyy kun kierrokset nousevat riittävästi tai sitten kun on ajettu n. puoli kilometriä. Epäilen että kirkkaudensäätöpotikka pätkisi. Siinä on ollut joskus se ajovaloautomatiikka, joka ei ole koskaan pelannut paitsi kerran se vahingossa virkosi kun unohdin laittaa valot päälle katkaisijasta.
Sulakkeita ei minulla vielä polttele, mutta takavaloryhmien kanssa olen tapellut tosi paljon. Olen juotellut piirikortinreunaliittimiä paksummaksi ja liimannut liittimiä nurkistaan (että saa joskus irtikin) kiinni piirikorttiin etteivät mene vinoon ja lamppuja olen juotellut suoraan piirilevyyn kiinni. Nuo ne on olleet yleisimpiä nuo että häviää sulakkeista päät ja eivät sitten tee kunnon kontaktia.
niin tosiaan takavalot ei oo pelannu pitkään aikaan mutta kun parkit heitti pellaamasta niin alkoi sumuvalo pelaamaan takana . Silloin kun valot pelas niin toi sumuvalon merkkivalo paloi kokoajan vaikka sumuvalot ei ollu ees päällä.
Pitäsköhän hitsin valot vetää omien kytkimiensä taakse ja repiä vanahat sähköt poies?!
olen pyöritelly sulakkeita kotelosta ja sitten taa toimii jonkin aikaa.tänään taas vantaalla käydessä ei valot sammunu.no en viittiny jäätihkussa sorkkia sulakkeita.josko huomenna taas pyörittelisin
Nyt tuli mystinen vika. 1700i oikeenpuolen takavalot ei pala. Oikeelle kun vilkuttaa, vilkkuu kaikki valot. Muuten ei pala ollenkaan, olisko tähän jotain ns. "tyyppivikaa" vai mistä kannattaisi lähteä vikaa etsimään?