kokemuksia liikenteestä

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Lara-Mies
Viesti:

Re: kokemuksia liikenteestä

Viesti Kirjoittaja Lara-Mies »

MAR MAR MAR.... On se hienoa lukea kun kaikki on niin hyviä kuskeja että jotta...Kukaan muu ei osaa ajaa kun MINÄ ITSE...Voi hyvät hyssykät..Laskekaapa huviksenne paljonko aikaa säästätte esim.Helsinki-Kotka välillä jos ajatte 90km/h tai 100km/h..Hermoja menee tuplasti ja bensaa reilusti enemmän..Veikkaan että alle 10min...Ei voi olla niin kiire..
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys..
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

minä en kovin häävi kuski ole, mutta kuitenkin haluan ajaa kelien salliessa suurinta sallittua nopeutta. Kyllä ajonopeus vaikuttaa aikaan. Seinäjoelta kun pyyhkäisee kotkaan henkilöautolla ja tulee takaisin kuorma-autolla niin takaisin tulo kestää lähes tunnin kauemmin. Kokeiltu saman päivän aikana eli keliolosuhteetkaan eivät muuttuneet.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Niin ja pitää muistaa että kaikki ei ole siellä liikenteessä huvikseen, sunnuntaiajelulla. En mäkään tuu Lara-miehen työpaikalle hankaloittaan sen työtä ;)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Lara-Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lara-Mies »

Hienoa Nonnis...Mä muuten velottaisin siint hankaloittamisesta joko 2.20€ tai 3.60€ eli ei kannata ainakaan ihan huvikseen tulla :lol: :lol: :lol: :lol:
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys..
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Hups
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
maurichia

Viesti Kirjoittaja maurichia »

olipa todella ystävällinen mersu kuski tuossa viime viikolla yksi päivä kun olin kouluun menossa ja pakkanen oli sitte iskenyt polttoainesuodattimeen kondensoituneeseen veteen joka aiheutti sen että pääsin kotoa noin 3km jonka jälkeen ei enää kone saanut löpöä... no siinä sitte hätävilkut päällä kun odottelin faijalta apuja niin joku mersu kuski avasi oikein ystävällisyyttään ikkunansa ja ajoi ohi noin 30km/h huutaen samalla minulle että: ''osta isompi spoileri niin pääset kotiin asti''... että näin täällä lahdessa ja liikenteessähän olin punaisella ''tuning'' mopoautollani...
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
maurichia

ja tossa vielä kuva siitä mun ''tuning'' mopoauto muovi/lasikuitu kiposta :lol: 8)

Kuva
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Meidänkin kylillä pyörii tuontapainen tuning-vessa...aiheuttaa aina lievää hymähtelyä :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
maurichia

kyllähän tuokin täällä lahdessa katseita kerää.. ostin tuon pariviikkoa sitte kotkasta lustigeilta ja he ovat teetättäneet tuohon nuo kaikki korisarjat, teippaukset, popit yms helsingissä jossain liikkeessä.. lasit ovat tummentaneet itse kun on tuon entisen omistajan isällä oma lasien tummennus firma.. mutta ihme ettei ole poliisit vielä halunneet pysäytellä vaikka välillä poppi soikin hieman tarpeettoman kovalla :lol:

(EDIT: huomasin tuossa että sinähän oot kotkasta kotosin joten tuo taitaa olla se sama peli mikä siellä ennen on liikkunut :lol: seuraavaksi tuon mopoauton entinen omistaja alkaa liikkua sitten m5 bmw:llä joka lähtee myös hesaan tuuninkiin :wink: )
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Mihinkäs tuosta kottikärrystä on unohtunut se hitaan ajoneuvon kolmio?
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

maurichia kirjoitti: (EDIT: huomasin tuossa että sinähän oot kotkasta kotosin joten tuo taitaa olla se sama peli mikä siellä ennen on liikkunut :lol: seuraavaksi tuon mopoauton entinen omistaja alkaa liikkua sitten m5 bmw:llä joka lähtee myös hesaan tuuninkiin :wink: )
No mä kattelin kanssa että piru kun näyttää ihan samalta, mutten ollu varma. Kyllä se taitaa sitten sama laite olla...pienet on piirit 8)
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
BA3
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Jusu kirjoitti:Mihinkäs tuosta kottikärrystä on unohtunut se hitaan ajoneuvon kolmio?
Ei tossa tarvitse olla kolmiota takana. Taisi tulla vasta -07 alusta se määräys, eli ennen sitä rekisteröidyiltä ei kolmiota vaaditä :o
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
jimi
Viesti:

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja jimi »

BA3 kirjoitti:
Jusu kirjoitti:Mihinkäs tuosta kottikärrystä on unohtunut se hitaan ajoneuvon kolmio?
Ei tossa tarvitse olla kolmiota takana. Taisi tulla vasta -07 alusta se määräys, eli ennen sitä rekisteröidyiltä ei kolmiota vaaditä :o
Jatketaan OT-linjalla:

Pitää olla kolmio.

Asetus ajoneuvojen käytöstä tiellä 51a §:

” Hitaan ajoneuvon kilpi. 1. Kun kolmipyöräisellä mopolla tai kevyellä nelipyörällä, jonka leveys on yli 1,00 metriä, taikka traktorilla tai moottorityökoneella, jonka omamassa on yli 0,5 tonnia, ajetaan tiellä, tulee siinä olla hitaan ajoneuvon kilpi.
2. Hitaan ajoneuvon kilpeä ei edellytetä ajoneuvolta, johon on kytketty hitaan ajoneuvon kilvellä varustettu perävaunu tai joka on ulkomaan rekisterissä.
3. Hitaan ajoneuvon kilvestä ja sen asentamisesta säädetään ajoneuvolaissa ja sen nojalla.”

Sama asetus vaatii myös meikäläisen MR-kilpiseen paketti-Mazdaan 80-lätkän, vaikka silloin kun auto oli uusi pakettiautoissa piti olla 90-lätkä :shock:
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kuva

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/
Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

jimi kirjoitti:Jatketaan OT-linjalla:
Joo.

jimi kirjoitti:Sama asetus vaatii myös meikäläisen MR-kilpiseen paketti-Mazdaan 80-lätkän, vaikka silloin kun auto oli uusi pakettiautoissa piti olla 90-lätkä :shock:
Onko Masta siis 1500/1800 Farkku? Se on nätti koppa. :D
2102 16V ex.
2103 -75
jimi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jimi »

Mara kirjoitti:...Onko Masta siis 1500/1800 Farkku? Se on nätti koppa. :D
Juuri se, Mazda 1500 van -71, se kaunein japsi-auto ikinä (siis sellainen johon tavallisen kansan rahat riitti)

Kuva
Olen ajanut eläessäni yli kymmentätuhatta eri autoa, olenko siis automaailman Gene Simmons?

Kuva

Kaikenlaisia kuvia nelipyöräisistä pörisijöista: http://www.jimin.galleria.fi/kuvat/
Vastaa Viestiin