Olin äsken osallisena kolarissa, perääni paukahti nuoli-liikennevaloissa vanha renu 19... renuun tuli pieniä vekkejä keulaan ja puskuri repsahti, mun käyttis-eskorttiin ei silmämääräisesti tullut juuri mitään... tosin ei pimeessä niin kauheesti niitä huomaakkaan, mustasta autosta... mutta takavalot pysyi ehjinä sekä peräluukku istuu kiinni yhtä huonosti kun on istunutkin

niin kysyisin että täytyykö mun vaatia vastapuolen tekemään vakuutus yhtiöönsä vahinkoilmoitus vaikka tod.näk ei autoihin tullut mitään dramaattisia ja en välttämättä tarvi autosta mitään korvausta...ehkä.. täytyy huomenna katsoa se paremmin... mutta jos yöllä alkaa niskoja/selkää särkeä niin silloihan pitäs käydä lekuris ja sitten ainakin vaatia se tekemään?!?

neuvokaa nyt tyhmää... etten tee mitään harkitsematonta

se jätkä oli hyvä kun mentiin läheisen kaupan pihaan tutkiin vahinkoja ja ihmettelemään kuntoa... sano että mitä sää siihen pysähdyit, että suomessa on semmonen tapa että mennään valoista toisten perässä

voi helvetti sentään keltanen palo jo mun edellä menevän auton kohdalla ja saatika sen takana tulevan kohdalla olis ollut jo vastaan tulevilla vihreet... AAPUVA!!!