megaruiiit ruit (NYT KUVIA!!!!!!)
megaruiiit ruit (NYT KUVIA!!!!!!)
tilannehan on nyt se että mulla on ruiskun imusarja (kuvia myöhemmin) kaasuläppä, suutinkisko, suuttimet, ruiskun johtosarja, bensapumppu, ilmamäärämittari.
kysymys kuuluu mitä tavaraa vielä tarvitsisi jotta saisi toimivan ruiskutusjärjestelmän (hintaa mukaan)?
minkälaista megasquirt boxia suosittelette isolohko vapari myllyyn?
vaikka tästä tietenkin on puhuttu ennenkin haluasin tietää mitä tässä tapauksessa tarvitsen ja montako tiliä täytyy uhrata lajaan
kysymys kuuluu mitä tavaraa vielä tarvitsisi jotta saisi toimivan ruiskutusjärjestelmän (hintaa mukaan)?
vaikka tästä tietenkin on puhuttu ennenkin haluasin tietää mitä tässä tapauksessa tarvitsen ja montako tiliä täytyy uhrata lajaan
Viimeksi muokannut säätänä, 14.4.2008 22:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
laaborghin on paras
Re: megaruiiit ruit
http://finsquirt.net/forum/index.php?si ... e3ec16e701 tohon kannattaa tutustua, jos et oo kerenny vielä.
- pappa- igor
Megasquirt ykkönen varmaan riittää tommoseen myllyyn, suuttimet varmaan jotkut 200-300cc niin saapi noilla pelaamaan.. ilmamäärä mittarilla saat heittää vesilintua koska mega ei semmosta tarvi.. tarvit vielä potikka tyyppisen kaasuläpän asento tunnistimen, imuilman lämpöanturin, vesi lämpöanturin ja tietysti lambdan... varmaan n.400€ saat kyträiltyä noista toimivan paketin, riippuen tietysti siitä mistä hankkii palikatsäätänä kirjoitti:tilannehan on nyt se että mulla on ruiskun imusarja (kuvia myöhemmin) kaasuläppä, suutinkisko, suuttimet, ruiskun johtosarja, bensapumppu, ilmamäärämittari.

Lada 1200L ***** TURBO IC -89
saako sen sytynsäätö mallin megaboxin toimimaan ladassa jossa järjetön sytkä?
laaborghin on paras
- pappa- igor
En ole ihan varma mutta luulisin että jollain edis laajennuksella ainakin?!?! viisaammat kertokaasäätänä kirjoitti:saako sen sytynsäätö mallin megaboxin toimimaan ladassa jossa järjetön sytkä?

tuohan helpottaakin asiaa melko rennostipappa- igor kirjoitti:En ole ihan varma mutta luulisin että jollain edis laajennuksella ainakin?!?! viisaammat kertokaasäätänä kirjoitti:saako sen sytynsäätö mallin megaboxin toimimaan ladassa jossa järjetön sytkä?enkä usko että vapaasti hengittävässä tolla sytyn säädöllä on niin suurta merkitystä, että varmasti pelais hyvin tolla ladan omallakin systeemillä

paljos sillä boxilla olis hintaa suurin persein mikä olis hyvä tullaisessa luuskattimessa?
pitää huomenna hitsailla imusarja iskuun. pitää ottaa myös siitä kuvia
laaborghin on paras
- Team perseauki racing
jos kyse on siitä sarjasta minkä kaveriltani ostit niin mitä siitä tarvitsee vielä hitsailla... laippaan reijät ja leikkaus sekä hieman vinkua
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Team perseauki racing kirjoitti:jos kyse on siitä sarjasta minkä kaveriltani ostit niin mitä siitä tarvitsee vielä hitsailla... laippaan reijät ja leikkaus sekä hieman vinkua
ei. vaan laipasta siivua pois ja hitsaan kiinni ladan laipan tilalle ja se on siinä

laaborghin on paras
Itse suosittelen valitsemaan MegaSquirt II:n V3.0-piirilevyllä tai ehkäpä MicroSquirtin. Ladan kärjettömän sytkän kanssa laitteet pitäisi saada toimimaan kyllä, joskin minulla on ollut ongelmia sytysennakon epämääräisen heittelehtimisen kanssa. Heittelehtiminen voi johtua jakajan välyksistä tai sähköisistä häiriöistä, mutta tuskin kuitenkaan varsinaisesti pelkästään megasquirtista. MicroSquirtilla voisi helposti toteuttaa jakajattoman sytkän. MegaSquirttien kanssa tosin on valinnanvaraa vaikka kuinka paljon ja äskeiset olivat vain esimerkkejä.
Kamat olen tilannut GlensGarage nimisestä kaupasta jenkeistä. GlensGaragella oli jossain vaiheessa vakavia toimitusvaikeuksia, mutta ne on taas ratkottu. Glensgargesta tilataan kuten webkaupasta yleensäkin ja tavarat kolisevat tulliin, josta ne voi noutaa itse ja suorittaa samalla tullauksen tai tullauksen voi antaa korvausta vastaan postin tehtäväksi ja tällöin paketit lähetetään tullauksen jälkeen tullista haluamaasi osoitteeseen. Kaikki tämä tapahtui ainakin minun kohdallani aivan ilman tappelua. Tulli perii tullia muistaaksen n. 3%, jonka jälkeen tullillisesta hinnasta peritään vielä ALVia 22%. Suurpiirteinen nyrkkisääntö on, että tavaran hinta kaupassa dollareina on sama kuin kotona euroina.
Kamat olen tilannut GlensGarage nimisestä kaupasta jenkeistä. GlensGaragella oli jossain vaiheessa vakavia toimitusvaikeuksia, mutta ne on taas ratkottu. Glensgargesta tilataan kuten webkaupasta yleensäkin ja tavarat kolisevat tulliin, josta ne voi noutaa itse ja suorittaa samalla tullauksen tai tullauksen voi antaa korvausta vastaan postin tehtäväksi ja tällöin paketit lähetetään tullauksen jälkeen tullista haluamaasi osoitteeseen. Kaikki tämä tapahtui ainakin minun kohdallani aivan ilman tappelua. Tulli perii tullia muistaaksen n. 3%, jonka jälkeen tullillisesta hinnasta peritään vielä ALVia 22%. Suurpiirteinen nyrkkisääntö on, että tavaran hinta kaupassa dollareina on sama kuin kotona euroina.
On ladassa kiinni hestekit ja mega.Ollut haltekinsytkä tuplilla,ladan omiin sytkälaitteisiin perustuvan ohjelmoitavan sytkän saa toimimaan,välykset ja muut isonmaan toleranssit hiukan häiritsevät.Paljontarkempaa ottaa sytkätieto suoraan kampiakselilta.
Kemppilukko kirjoitti:On ladassa kiinni hestekit ja mega.Ollut haltekinsytkä tuplilla,ladan omiin sytkälaitteisiin perustuvan ohjelmoitavan sytkän saa toimimaan,välykset ja muut isonmaan toleranssit hiukan häiritsevät.Paljontarkempaa ottaa sytkätieto suoraan kampiakselilta.
milläs anturilla se tapahtuu?
laaborghin on paras
- pappa- igor
Triggeri anturilla ja kampiakselin triggeripyörällä (hammaskehä josta puuttuu yksi hammas, esim. 36-1)säätänä kirjoitti:Kemppilukko kirjoitti:On ladassa kiinni hestekit ja mega.Ollut haltekinsytkä tuplilla,ladan omiin sytkälaitteisiin perustuvan ohjelmoitavan sytkän saa toimimaan,välykset ja muut isonmaan toleranssit hiukan häiritsevät.Paljontarkempaa ottaa sytkätieto suoraan kampiakselilta.
milläs anturilla se tapahtuu?
- START
- Lada kerhon jäsen
mopon takarattaasta teet
jotkut tekee laser/vesileikattuna ja sitten vaan pultilla hihnapyörään kii
tossa on 8-1 mallinen. yhellä foorumilla yks noita kauppaa mittojen mukaan (vain jäsenille)
http://i26.photobucket.com/albums/c118/ ... eri-2T.jpg

jotkut tekee laser/vesileikattuna ja sitten vaan pultilla hihnapyörään kii
tossa on 8-1 mallinen. yhellä foorumilla yks noita kauppaa mittojen mukaan (vain jäsenille)
http://i26.photobucket.com/albums/c118/ ... eri-2T.jpg
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
-