Oikean puolen etusivulasi ei pysy ylhäällä
Oikean puolen etusivulasi ei pysy ylhäällä
Tässä tuli ihmeteltyä kun tuo ikkuna ensin tipahti hieman alas mutta saatiin takasin paikalleen. Nyt se loppujen lopuksi tipahti kokonaan, joten purin Ovipahvin ja katselin että Vaijerit jotka kulkee oven sisällä ovat löystyneet ja rullilta lipsahtaneet. Joten kiristin kiskon alta menevän vaijerin ja nytten lasi toimii alaspäin veivattaessa mutta ylöspäin yritettäessä vaijeri sotkeutuu mutkalle ja lasi valahtaa alas. Myös lasin etuosa valahtelee koko ajan alas.. Pönkkäsin sen lumiharjalla väliaikaisesti. Joten, mitä kannattaa tehdä?
EXLada 21072 1300s vm.88
Lada 21073 1700i vm.96
"Jos lada ei lähde -30 asteessa käyntiin, on starttaajassa vika."
Lada 21073 1700i vm.96
"Jos lada ei lähde -30 asteessa käyntiin, on starttaajassa vika."
Re: Oikean puolen etusivulasi ei pysy ylhäällä
Olet laittanut vaijerit menemään väärin. Ne voivat myös olla solmussa tai eivät ole tasaisesti eli siis liikerata ei riitä sekä ylös, että alas. Nyt pitää katsoa toisesta autosta tai korjauskirjasta kuva. Itse olen korjannut niin, että vedän koko vaijerin ulos ja selvitän sen. Sitten vähitellen kahvaa kääntämällä hilaan sisään ja katson,ettei sotkeennu. Kevyt kiristys ja testaus, että toimii ylös ja alas. Pitkä pinna pitää olla, koska voi vaatia monta yritystä. Ei mikään maailman miellyttävin homma, mutta mikäpä olisi.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Re: Oikean puolen etusivulasi ei pysy ylhäällä
.....koko sydeemi on Fiattia,niin Fiiattia.Veli taisteli kyseisten vaijereiden kanssa jo Fiat 600:n kanssaYogi kirjoitti:Olet laittanut vaijerit menemään väärin. Ne voivat myös olla solmussa tai eivät ole tasaisesti eli siis liikerata ei riitä sekä ylös, että alas. Nyt pitää katsoa toisesta autosta tai korjauskirjasta kuva. Itse olen korjannut niin, että vedän koko vaijerin ulos ja selvitän sen. Sitten vähitellen kahvaa kääntämällä hilaan sisään ja katson,ettei sotkeennu. Kevyt kiristys ja testaus, että toimii ylös ja alas. Pitkä pinna pitää olla, koska voi vaatia monta yritystä. Ei mikään maailman miellyttävin homma, mutta mikäpä olisi.