Orkkistunkin käyttöohje

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Joen musikka
Viestit: 2024
Liittynyt: 30.6.2005 19:58
Paikkakunta: Öllölä,Tuupovaara Joensuu

Orkkistunkin käyttöohje

Viesti Kirjoittaja Joen musikka »

Alkuperäinen Ladan tunkki on erinomainen laite.Nostettaessa Ladaa on vaarana kyljen raapiutuminen.Olen kokeillut muuttaa nostokulmaa tai en ole tyrkännyt nostotappia perille.Molemmat tekniikat huteroittavat systeemiä.Pitäisikö tunkkia tuunata vai nostoreikään hitsata jatkopala? :shock:
2112,-04,hopea
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x3,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: Orkkistunkin käyttöohje

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Ei ole kyllä ollut mitään ongelmia naarmuuntumisen kanssa, kunhan ei tunge sitä tunkin tappia kuin siinä näkyvään merkkiin saakka sinne tunkinkorvaan. Ja tietenkin sopiva nostokulma, läheltä menee mutta ei osu.

Orkkistunkki on hutera kuin mikä, laitoit sen miten tahansa. Koko laite kaatuu aivan luvattoman helposti pikku tönäisystä, kokemusta on.
Ite nostan mieluiten kunnon hallitunkilla banjon/etuakselipalkin alta.
Eikä tuolle tunkille ole enää sitä vähäistäkään käyttöä kun tunkinkorvat on aivan happamat, niinkuin monessa muussakin Latassa...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: Orkkistunkin käyttöohje

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Onko kukaan muuten käyttänyt puskuritunkkia`? Eipähän näissä nykyisissä autoissa ole puskureitakaan. Pobedassa ja Hirvivolgassakin vielä oli semmoinen. Aika hirmuinen vehje.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Vastaa Viestiin