Rattilukko?

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Teemu Kankaanpää

Rattilukko?

Viesti Kirjoittaja Teemu Kankaanpää »

Joo, että miten helposti lähtee takavetosesta (21052 -94) rattilukko irti? Isoveli nyt teki "rikollista" toimintaa ja auto kävi jo äsken takana, vaikka avaimet on minulla täällä kotona ja irrottanut rattilukon ja jollain tavalla laittanut käyntiin..

Mutta miten helposti irtoaa ratti ks. autosta? (2105 -94)
Teemu Kankaanpää

Re: Rattilukko?

Noh, se oli siirtoleuka-pihdeillä ja ruuvarilla käynnistäny sen auton.. eli virtalukko on nyt entinen mm:ssa..
khonkonen

Viesti Kirjoittaja khonkonen »

Saahan sen auton käyntiin, ku nappaa viralukon takaa liittimen irti ja virtalukon pohjan. Mut rattilukko jää päälle. Olen mä senki purkanu, mut en nyt muista mikä jippo siinä oli, et sen sai purettua.
Teemu Kankaanpää

Sattuiskohan olemaan mitään helppoa ja huomaamatonta kikkaa, ettei auto lähtisi vaikka käyntiin? Kun pösössä on semmonen mutikka, minkä ottaa irti -> Auto ei lähde käyntiin mutta starttaa silti. :?
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Teemu Kankaanpää kirjoitti:Kun pösössä on semmonen mutikka, minkä ottaa irti -> Auto ei lähde käyntiin mutta starttaa silti.
auto koostuu mutikoista, kun niitä poistaa niin ei käynnisty. Katso itse konetilaan ja poistele mutikoita.....
khonkonen

Viesti Kirjoittaja khonkonen »

Voi herranen aika sentään...

No esim. virranjakajan kannenhan voi napata taskuun. Tai puolalta virranjakajan kanteen menevän johdon ai jotain muuta vastaavaa...
Vastaa Viestiin