VOI 1700i VOI
VOI 1700i VOI
1700i Ei meinannut käynnistyä,mutta kun minuutin sahas kaasu pohjas niin aikansa räki,sitte kävi ja kulki hyvin. Mutta chek engine valo palaa ja jäähdyttäjän flekti pyörii koko ajan. MIKÄ VIKANA!
- Sdelano v SSSR
- Viestit: 2282
- Liittynyt: 12.4.2006 1:00
- Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons
Re: VOI 1700i VOI
Terve!
Noin kaukoarvauksena:
Jäähdytysnesteen lämpötila-anturi on rikki.
Moottorinohjainyksikkö käsittää, että moottori on erittäin kuuma => kylmäkäynnistysrikastus ei mene päälle, jäähdytinpuhallin pyörii, koska jäähdytinneste "kuumaa".
menestystä
SvS
Noin kaukoarvauksena:
Jäähdytysnesteen lämpötila-anturi on rikki.
Moottorinohjainyksikkö käsittää, että moottori on erittäin kuuma => kylmäkäynnistysrikastus ei mene päälle, jäähdytinpuhallin pyörii, koska jäähdytinneste "kuumaa".
menestystä
SvS
Sdelano v SSSR
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
- Lesnaja Sobaka
- Viestit: 367
- Liittynyt: 3.7.2008 19:26
- Paikkakunta: Joensuu
Re: VOI 1700i VOI
Ingenjöör taitaa olla oikeilla jäljillä. Samalla tavalla oirehti taannoin oma rakkine, kun myivät Delta-autosta epäkurantin lämpötila-anturin. Vikakoodi oli muistaakseni 15 eli liian suuri jännite anturilta. En oikein ymmärrä miten moinen messinkitumppi voi olla viallinen - eivätkä uskoneet sitä autoliikkeen sutkitkaan. Mutta niin vaan oli, sillä vika korjaantui kun antoivat toisen tilalle.
Maksoi muuten neljäkymppiä kyseinen osa.
Maksoi muuten neljäkymppiä kyseinen osa.
А мне навстречу нагило пер капитализм,
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
Re: VOI 1700i VOI
Se 1700i:n lämpötilan anturi on termistori (lämpötilan mukaan muuttuva sähköinen vastus) ja siksi se voi mennä rikki. Anturi joutuu kuitenkin kestämään suurin lämpöitilan vaihtelun (-30 - 100 'C)
Ei siis ns termostaatti joka toimii bimetallilla tai jotenkin muuten mekaanisesti.
Ei siis ns termostaatti joka toimii bimetallilla tai jotenkin muuten mekaanisesti.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Re: VOI 1700i VOI
No ei kannata arvailla vaan lukea ne vikakoodit. Flekti pöhisee kai oli vika mikä vaan?
Reippaina käymme rekkain alle 

- Sdelano v SSSR
- Viestit: 2282
- Liittynyt: 12.4.2006 1:00
- Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons
Re: VOI 1700i VOI
Terve!
Vikakoodien luku on tietysti järkevää, varsinkaan kun se ei 1700i:ssä edes vaadi mitään laitteita.
Jäädytinpuhallin ei kyllä - noin äkikseltä muistista vetäen - pyöri missään muussa tapauksessa kuin siinä, että ohjainyksikkö käsittää moottorin olevan kovin kuuma.
Ilmastoinnilla varustetut pelit - josta ei liene kyse - ovat sitten eri asia.
SvS
Vikakoodien luku on tietysti järkevää, varsinkaan kun se ei 1700i:ssä edes vaadi mitään laitteita.
Jäädytinpuhallin ei kyllä - noin äkikseltä muistista vetäen - pyöri missään muussa tapauksessa kuin siinä, että ohjainyksikkö käsittää moottorin olevan kovin kuuma.
Ilmastoinnilla varustetut pelit - josta ei liene kyse - ovat sitten eri asia.
SvS
Sdelano v SSSR
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!