vm 2000 samaran venttiilien säätö
vm 2000 samaran venttiilien säätö
olisinkin näin kysynyt että ennenkuin aukaisen samaran venakopan niin käykö venttiilien säätö ihan perinteisesti rakotulkin kanssa? vaiko onko samanlainen kuin 110 mallissa että säätöpalojen kanssa elikkä tarkoittaa korjaamoreissua?
- Sdelano v SSSR
Re: vm 2000 samaran venttiilien säätö
Terve!
Samaroiden ja 8-venttiilisten 110:ien venttiilinsäätö on aivan samanlainen.
menestystä
SvS
Samaroiden ja 8-venttiilisten 110:ien venttiilinsäätö on aivan samanlainen.
menestystä
SvS
Sdelano v SSSR
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
eli siis kumpi rakotulkilla vaiko korjaamoreissu? 

- Sdelano v SSSR
Terve!
Säätö on säätöpaloin. Toki välys mitataan rakotulkilla. Mutta näistä Sinun vaihtoehdoistasi on kyseessä se "korjaamoreissu".
menestystä
SvS
Säätö on säätöpaloin. Toki välys mitataan rakotulkilla. Mutta näistä Sinun vaihtoehdoistasi on kyseessä se "korjaamoreissu".
menestystä
SvS
Sdelano v SSSR
kelläänhän ei tietsti ole tiedossa että tekisikö joku yksityinen tuota hommaa tampereella tietysti pimeenä hommana.
- Lada-Jussi
ei välttämättä tampereella, mutta hämeenlinnassa voi tehdä.

minkähän hintainen tuo olisi hämeenlinnassa ja odottaessa ilmeisesti onnistuisi ja kuka sen tekisi? tosin hämeenlinnasta en tunne ketään:)
- Lada-Jussi
itseasiassa jos säätötarvetta on, ei säätöpaloja ole saatavilla kuin koneistamon aukioloaikoina, joten voi olla että odottaessa ei tapahdu.

valitettavammin tuota autoa ei pysty jättämäänkään paikkakunnalle. mitähän tuommoinen kustantaisi? rtj:n noita palojahan on kaupitellut
- Lada-Jussi
kannattaa rtjn:ltä vuokrata se säätökalusto, helppoa ja halpaa kun itse tekee

Itselläni on viralliset venäläiset venttiilinsäätötyökalut (ostettu Venäjältä), joilla venttiilin säätö on naurettavan helppoa. Ilman näitä työkaluja, en yrittäisi säätää venttiileitä. Venttiilinsäätötyökaluihin kuuluu "lusikka", jolla venttiiliä on helppo painaa alas, ja lukitsin, jolla venttiili pidetään alhaalla. Lukitsin jättää noin 5 mm työskentelytilan, josta kellosepänmeisselillä ja magneetilla saa kaivattua säätölevyn pois. Minulla on useita venttiilin säätölevyjä varastossa. Uusista olen maksanut 3 euroa/kappale autotarvikeliikeessä. Jos asuisit Lappeenrannassa, niin voisin säätää venttiilit sinulle ilmaiseksi mixu744.
valitettavasti asun tampereella. mutta jos sinulla sattuisi olemaan asiaa tampereelle viikolla 46 niin sittenhän se onnistuisi:)
Lappeenranta - Tampere välimatka 276 km; edestakaisin 552 km. Kauhea matka. Ja mikä vielä pahinta, siellä ei ole mitään minulle (olen kerran käynyt Särkänniemessä). Lappeenrannassa sukukirjat ulottuvat 1500-luvulle asti, eikä täältä ole tultua lähettyä mihinkään. 

- Lada-Jussi
onhan tampereella abc lahdesjärvi

Kuinkas mixu jos tupolev tulee käymään, hänen varmaan pitää tuoda itse pullatkin jos kahvia haluaa. Näin sivusta ottaa hieman silmään asenne, tule tänne tekemään kun kerran ilmaiseksi lupaat tehdä...