Poristaan nyt pelkästään, kun ei kuvia saa tähän hätään kamerasta koneelle.
Eli, ladaa raiskattu lisää. Sehän oli jo ajokunnossa, mutta keulalta purettiin ahtoputket, välijäähy ja syyläri veks. Tämä siksi että syylärille ja flekteille halutaan saada lisää tilaa. Noh, homma alko edessä olevan poikittais palkin poistolla. Rautasahalla ja rälläkällä se lähti komeesti veks, jonka jälkeen alako myös uuden maskin teko. Maski tehdään 15mm neliörauta putkesta, ja yltää laidasta laitaan, eli valot jäävät sinne sisään. Vähän samaan tyyliin kun
kaverin ladassa Välijäähytintä toin aiemmasta paikasta n. 5cm eteen ja 5cm ylöspäin, konepellistäkin piti poistaa etummainen poikittais tuki, jollon kuulerin kiinnikkeiden ja pellin väliin jää n. 10mm joka riittää juuri uuden palkin viemäksi tilaksi. Nyt kuuleri on aivan uudessa maskissa kiinni, ja saattaa ollakin että en laita mitään verkkoja maskiin, vaan annan kuulerin kennon paistaa

Tosin siellähän on kaikki kivenmurikat ja linnut hakkaamassa kennoon heti koloa... Nyt on kuitenkin syylärille tilaa sen verta, että orggis syylärin saa orggis paikalleen kiinni. Tuo vakio on vaan sen verta pieni (lue: kapea) että isompi on hakusessa. Leveämmällä syylärillä saa vaikkapa 2kpl flektejäkin, jollon varmasti poistuu turhat lämpenemis ongelmat. flektien ohjauksenkin vois toteuttaa niin että ensin lähtee toinen pyörimään, jonka jälkeen vaikkapa 10asteen päässä jos lämmöt ei tipu, lähtee toinenkin avittelemaan, jollon ei tuo yhtäaikanen käynnistyminen aiheuttais mitään järkyttävää virran kulutusta.
Valoiksi tonne mahtuu nyt aika nätisti pyöreät valot (ehkäpä kakkoskopan Golffista) ja jos vaan tila antaa myöten, saatan laittaa vielä pienemmät pyöreät lisäpitkät. Valojen päälle saattaa tulla myös pleksit jotka kenties päälystetään jollaan kalavolla jollon umpioita ei näy. Vilikuthan sinne kans pitää laittaa, ja jotain ledpäivävalo hömpötystäkin ollu mielessä
Tekniikkaan ei nyt olla mitään ihmeempää tehty, vena välykset pitäs säätää ja toki saada kone pelaamaan ja ahtoja 0,7ravintollaa lissää. Nyt kun keulalla on kaikki taas hujanhajan, vois laittaa johdot ja muut kulkemaan viksummin. Ruiskun/muitten lisähömpötysten sulakerasiankin luultavasti siirrän sisään niin saa vähän siistimpää ilmettä konehuoneeseen. Myös ulkosen hukkaportin hankinta on ollu mielessä, vähän niinkun ennakkoon evo2 tekniikkaa varten, mahtus aika näppärästi tonne vielä ja saapahan paremman säädettävyyden ja ehkä yläkiekoille jonkun heposen hirmun lissää

Ja toki ulkosen hukkiksen kanssa saa tehtyä myös sen tempun kuten kaverin sabassa, että siitä lähtee putki suoraan ulkoilmaan, jollon maksimi paineilla saa sitä ääntä, jota nykysestä putkesta lähtee käytännössä ainoastaan nimeksi

Tosin jonkun pienen änkän kautta se pitää kierrättää, koska ei tossa voimaa oikeesti ole
Niin ja alkaahan se evo2 moottorin suunnittelu olla jo ihan kivalla mallilla. Fiatin TC joko 1,8 tai 2,0 johon kylkeen holsetin hx 40-45 ja toiseen kylkeen rosterinen imusarja. Vielä kun sais osat hankittua
Sisustaakin vois nyt alkaa rakentamaan, koska kaikki hitsailut siellä on tehty. Lasikuidusta pitäs keskikonsoli taikoa. Penkin kiinnikkeet on nyt jo maalattu ja muutenkin valmiit, ja odottavat vaan sitä että sais lattia verhoilut kuntoon ja penkit päällensä. Niin ja hattuhyllyn teko alotettu, sinne tulee focuksen erkkasarja ja järrrkyttävä airportti takakontin subikotelosta

Subeiksi tulee 2kpl macromin 12tuumasia jotka tykkää suht isosta refleksi kotelosta jonka tekoa tässä aloitellaan. Subeja soitellaan Formula X:n monopäätteellä (mitähän oli voimaa, jotain 2kw muistaakseni 1ohmiin) ja subit on sarjassa eli 4ohmin keloilla niitä soitetaan 2ohmiin. Takakonttiin laitellaan myös geeliakku, niin ja eteenkin saattaa tulla akku, sais koneen pyörimään etuakulla vähän ripeämmin, ja tasaa jännite piikkejäkin kivasti. Edessähän tulee olemaan Spl Dynamicsin 3tie erkkasarja 8tuuman bassoilla, 5,25 mideillä ja diskanteilla. Midit sovitellaan kojelautaan, diskantit peilikolmioihin ja bassoille on ollu jo vuoden päivät kotelot tekeillä oviin

ovien verhoilut tehdään punasesta ja mustasta kankaasta, ja punasesta tai mustasta maalipinnasta. Siitä enemmän kunhan saadaan jotain näkyvää aikaseksi.
Eli ei tästä tule race. Ei kiinnosta, kunhan sillä on mukava päästellä kesäyönä, fiilis on mulle tässä tärkeintä

plussaa on se että se kulkis vielä vähän lujempaa
