110 ajonesto meni päälle.
110 ajonesto meni päälle.
Tuli pieni peltipusu ja nyt on oiottu ja maalattu mutta ajonesto on ilmeisesti päällä? kuinka sen saa poies? voiko sen jotenkin nollata?
apuva?
apuva?
Re: 110 ajonesto meni päälle.
Akku irti pariksi tunniksi ja sitten virrat päälle ja kuittaus mustalla pampulalla. Ellei tunnista mustaa pampulaa niin voi koodata uudelleen jos se punainen pampula on tallella, ohjeet infossa.
- larssi21074
Jos ei ole mustiakaan avaimia tallessa mutta ajonesto toimii niin ottaa akunkengän irti ja laittaa takasin ja sitten käynnistää ennenkuin ajonesto menee päälle.. Näin se ohittuu kätevästi..
Ainakaan minulla ajonesto ei ole ikinä päällä kun akunkengän kytkee kiinni.

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Toi pitää muuten testata! Jos homma noin toimii, asennan kyl just naps-naps virtakytkimen jalkatilaan... Ei tartte sen prkl pampulan kans huitoa, kellokaan ei o toiminu aikoihin muutenkaanlarssi21074 kirjoitti:Jos ei ole mustiakaan avaimia tallessa mutta ajonesto toimii niin ottaa akunkengän irti ja laittaa takasin ja sitten käynnistää ennenkuin ajonesto menee päälle.. Näin se ohittuu kätevästi..![]()

....samalla myös trippimittari nollautuu,tosi kätevääLadanaamio kirjoitti:Toi pitää muuten testata! Jos homma noin toimii, asennan kyl just naps-naps virtakytkimen jalkatilaan... Ei tartte sen prkl pampulan kans huitoa, kellokaan ei o toiminu aikoihin muutenkaanlarssi21074 kirjoitti:Jos ei ole mustiakaan avaimia tallessa mutta ajonesto toimii niin ottaa akunkengän irti ja laittaa takasin ja sitten käynnistää ennenkuin ajonesto menee päälle.. Näin se ohittuu kätevästi..![]()

- Sdelano v SSSR
Terve!
Virrankatkaisu moottorinohjausyksiköltä nollaa myös bensiininruiskutuksen korjauskertoimet (engl. "fuel trim short term" ja "fuel trim long term"), joiden "oppiminen" vie sitten taas aikansa.
menestystä
SvS
Virrankatkaisu moottorinohjausyksiköltä nollaa myös bensiininruiskutuksen korjauskertoimet (engl. "fuel trim short term" ja "fuel trim long term"), joiden "oppiminen" vie sitten taas aikansa.
menestystä
SvS
Sdelano v SSSR
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Jaa.Jaska HKI kirjoitti:....samalla myös trippimittari nollautuu,tosi kätevääLadanaamio kirjoitti:Toi pitää muuten testata! Jos homma noin toimii, asennan kyl just naps-naps virtakytkimen jalkatilaan... Ei tartte sen prkl pampulan kans huitoa, kellokaan ei o toiminu aikoihin muutenkaanlarssi21074 kirjoitti:Jos ei ole mustiakaan avaimia tallessa mutta ajonesto toimii niin ottaa akunkengän irti ja laittaa takasin ja sitten käynnistää ennenkuin ajonesto menee päälle.. Näin se ohittuu kätevästi..![]()
Mitenkäs se nuo mittarit pyörittelee?
Jaska HKI kirjoitti:....samalla myös trippimittari nollautuu,tosi kätevää
Eli tämä koskee dikitaali mittaria, ei todellakaan mekaanisen rullia pyöritä.Ladanaamio kirjoitti: Jaa. Mitenkäs se nuo mittarit pyörittelee?
Aijjaa.pressa kirjoitti:Jaska HKI kirjoitti:....samalla myös trippimittari nollautuu,tosi kätevääEli tämä koskee dikitaali mittaria, ei todellakaan mekaanisen rullia pyöritä.Ladanaamio kirjoitti: Jaa. Mitenkäs se nuo mittarit pyörittelee?