polttoaineen hienosuodatin
polttoaineen hienosuodatin
Olisikohan tuon vaihdosta apua samaran nykimiseen? Kyselen vaan kun ainakin meilläpäin maksaa 41ekee moinen säilykepurkki.
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: polttoaineen hienosuodatin
Niin että minkälaisen Samaran? Aina kannattaisi vähän yksilöidä kysymyksiä tarkemmin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
4D Samara Hatchback 1,5l-210930/246 vm.-99 ajettu 100300km
nyt toivomatia tarkenna? Meilläpäin tarvikeliikkeessä maksaa noin kaksikymppiä. Ladoihin saa osaa muualtakin kuin delta-autosta.
Teho injection filter 61085 luki pahvilaatikossa pellipöntössä ei ollut mitään merkintöjä.
A-OSAT Nokia hinta 41,00 euroa 8.5.09
A-OSAT Nokia hinta 41,00 euroa 8.5.09
- PöyhöinKuusaalt
Onhan noita polttoainesuotimia Ruiskuissa silloin tällöin hyvä vaihtaa. Kysele suotimia muistakin tarvikeliikeistä. Kova on hinta jos yli 40e menee.
Liekö tuo sitten ruisku. Onhan sen oltava. On kai niitä muitakin vikamahdollisuuksia. No, niihin ei minun kannata puuttua kun en ymmärrä kuin TakaPotkuRuutista.
Mitäs MätäNettiHinta sanoo?
Liekö tuo sitten ruisku. Onhan sen oltava. On kai niitä muitakin vikamahdollisuuksia. No, niihin ei minun kannata puuttua kun en ymmärrä kuin TakaPotkuRuutista.
Mitäs MätäNettiHinta sanoo?
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
LADA SAMARA Ruiskusuodin Lada Samara-"i" [1986->2003] 14.90 € Tässä hintaluokassakin noita pitäisi löytyä, tässä esimerkissä motonetin luettelo. Aina kuitenkin kannattaa tarkistaa että saa oikeanlaisen, monasti luettelotkin ovat väärässä.
- PöyhöinKuusaalt
Ja kaikkein mahtavinta oli kun ostin MätäNetistä TakaPotku ruutan suotimen ja Poika tuli, näytti ja otti sen hyllystä. Menin kotiin tarkastamatta tätä. Kierteet oli väärin perin eli ulkopuolella suodinta.
Minä sitten takaisin koko laitoksen ja rasian kanssa. Tiskille. Tämä ei käy, anna toinen. Onkos kuittia? Ei ole. Sitten ei voi auttaa.
Minä sitten siihen että annahan sitten Esimihen nimi, palautekaavake ja koko MotoNetin reklamaatiovastaavan nimi. Pientä hätäännystä siinä tiskillä sitten. Puhuttiin vaan kuitin puutteesta. Minä puhuin pakkausmerkintöjen tai pakkaajan huolimattomuudesta. Oli nimittäin väärä suodin oikeassa pakkauksessa.
Odottelin niitä lomakkeita ja yhteystietoja. Tuli siihen sitten haettuna toinen vähän kokeneemman oloinen työntekijä, antoi oikean suotimen oikeassa kotelossa ja kirjoitti lapun kassalle. Homma saatiin pelaamaan.
Eli aina kannattaa tarkastaa mitä siellä lootassa on, jos se ei selkeästi käy ilmi. Ja koska avattu pakkaus on ostopäätös, kannattaa pyytää myyjää avaamaan epäselvä pakkaus. Tällöin ostopäätöstä ei synny väärille tavaroille.
Minä sitten takaisin koko laitoksen ja rasian kanssa. Tiskille. Tämä ei käy, anna toinen. Onkos kuittia? Ei ole. Sitten ei voi auttaa.
Minä sitten siihen että annahan sitten Esimihen nimi, palautekaavake ja koko MotoNetin reklamaatiovastaavan nimi. Pientä hätäännystä siinä tiskillä sitten. Puhuttiin vaan kuitin puutteesta. Minä puhuin pakkausmerkintöjen tai pakkaajan huolimattomuudesta. Oli nimittäin väärä suodin oikeassa pakkauksessa.
Odottelin niitä lomakkeita ja yhteystietoja. Tuli siihen sitten haettuna toinen vähän kokeneemman oloinen työntekijä, antoi oikean suotimen oikeassa kotelossa ja kirjoitti lapun kassalle. Homma saatiin pelaamaan.
Eli aina kannattaa tarkastaa mitä siellä lootassa on, jos se ei selkeästi käy ilmi. Ja koska avattu pakkaus on ostopäätös, kannattaa pyytää myyjää avaamaan epäselvä pakkaus. Tällöin ostopäätöstä ei synny väärille tavaroille.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
voikohan tommosen ostoksen palauttaa ja saada rahansa vai onko se motonetin suodin ollenkaan vastaava
ja ennen kaikkea auttaiskohan suodattimen vaihto siihen nypytykseen joka vaan pahenee
ja ennen kaikkea auttaiskohan suodattimen vaihto siihen nypytykseen joka vaan pahenee
- PöyhöinKuusaalt
Jos siihen saat tarvikepolttoainesuotimen siihen kiinni niin kyllä se silloin pitäisi käydä. Ota se entinen malliksi. Älä osta, ennen kuin olet varma sopivuudesta. Ei se vaihto ainakaan pahenna.
Siis nykiikö se oikein kunnolla vaan vain joskus nyppii? Millainen sytytysjärjestelmä siinä on? Monipisteruiskuhan se on?
Mitenkäs polttoainepumppu? Pitääkö pumppu ääntä? Onko ääni tasainen? Onko polttoainevuotoja? Tuleeko polttoainepaluupuolelta pensaa pois jos käytät pumppua, siis pelkästään virrat päällä, ja avaat vähän paluulaippaa?
Vaikuttaako mitään käyntiin jos avaat tankin korkin? Onko tyhjäkäynti tasainen? Millä vaihteella ja kierroksilla nyppii pahiten? Vääntääkö? Kiihtyykö? Miten toimii pintakaasulla?
Mietipä ja tutki noita. Minulle RuuttaSamarat ovat ihan vieraita. Näitä vaan olen itse pähkäillyt TakaPotkuRuuttieni kanssa muutaman kerran.
Siis nykiikö se oikein kunnolla vaan vain joskus nyppii? Millainen sytytysjärjestelmä siinä on? Monipisteruiskuhan se on?
Mitenkäs polttoainepumppu? Pitääkö pumppu ääntä? Onko ääni tasainen? Onko polttoainevuotoja? Tuleeko polttoainepaluupuolelta pensaa pois jos käytät pumppua, siis pelkästään virrat päällä, ja avaat vähän paluulaippaa?
Vaikuttaako mitään käyntiin jos avaat tankin korkin? Onko tyhjäkäynti tasainen? Millä vaihteella ja kierroksilla nyppii pahiten? Vääntääkö? Kiihtyykö? Miten toimii pintakaasulla?
Mietipä ja tutki noita. Minulle RuuttaSamarat ovat ihan vieraita. Näitä vaan olen itse pähkäillyt TakaPotkuRuuttieni kanssa muutaman kerran.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Kannattaa nyt se suodatin ainakin vaihtaa ennenkuin alkaa mitään isompia remontteja tekeen. Tukkeutunu suodatin kyllä voi aiheuttaa nykimistä.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- pikku-maukka
itsellä kanssa, tosin takavetosessa, ruutassa oli hirveet pentsiinin kulutukset ja sit alko välillä nykii. suodatin vaihtoo, kulutukset tippu rajusti ja kaikki nykiminen hävis.
lada 2104 1700i combi "tatjana"
lada 2105s 1500s axteeK"turbojugend"
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10411
kuvija miiteistä http://kuvablogi.com/blog/24254/
lada 2105s 1500s axteeK"turbojugend"
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10411
kuvija miiteistä http://kuvablogi.com/blog/24254/
bensan hienosuodin vaihdettu ei auttanut nyt nyt on niin ett auto menee vikakoodille sit palataan mit sano ja auttoko
aikaa tosin menee kun kirjuuttelen tallinnasta koska oma menovesi meinas loppua.
aikaa tosin menee kun kirjuuttelen tallinnasta koska oma menovesi meinas loppua.
- PöyhöinKuusaalt
Nyt oli taas sellaista kieltä, josta en minä ottanut selvää. Voisitko käyttää jotain selkeämpää ilmaisua, jos haluat jotain kommentteja tai haluat kertoa toisillekin jotakin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Siis yksinkertaisesti kävin Tallinnan reissulla ja kyselin vähän neuvoja ,kuten jo aijemmin kerroin nykiminen oli todella raivokasta siis otsa oli vaarassa
vinkkikyselyjen jälkeen vaihdettiin uusi lämpötunnistin ja kas nykiminen loppu tosin tulpat on vielä vaihdettava?kuulemma.Miten muuten kotomainen
korjaamo voi minua moittia siitä ,että jakohihnaa ei ole vaihdettu 4jään vuoteen edell. vaihto 59495km nyt 100400km oon kuulemma huoltanut huonosti?
vinkkikyselyjen jälkeen vaihdettiin uusi lämpötunnistin ja kas nykiminen loppu tosin tulpat on vielä vaihdettava?kuulemma.Miten muuten kotomainen
korjaamo voi minua moittia siitä ,että jakohihnaa ei ole vaihdettu 4jään vuoteen edell. vaihto 59495km nyt 100400km oon kuulemma huoltanut huonosti?