En ollut ladalla liikenteessä, Eilen vasta hessu veti lopullisen värin pintaan eli seisoo tallissa vieläLada-Jussi kirjoitti:hö, en mä huomannu suaHannnu kirjoitti:Jussi bongattu kymppi tiellä sedani samaralla, Turkuun päin menossaolin lähinnä moottoritielle menossa kantolasta, aika lyhyen matkaa ajoin 10 tietä (kuka nyt turkuun menis)
Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Re: Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Lada 2104 1700i 96`
Kalleriaan->http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/in ... ?cat=10722
VW Passat 2.5 V6 TDI 4Motion 01'
Kalleriaan->http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/in ... ?cat=10722
VW Passat 2.5 V6 TDI 4Motion 01'
tänään on bongattu haaparannalla metallin harmaa 112 lisäksi suomen puolelta näkyi samalla reissulla punainen 3 ovinen samara, sininen 5 ovinen samara ja punainen nappis.
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
hö, en mä huomannu sua
olin lähinnä moottoritielle menossa kantolasta, aika lyhyen matkaa ajoin 10 tietä (kuka nyt turkuun menis)[/quote]
toivottaa Osku Turusta. Hyvää Juhannusta Jussille ja muillekin toivottaa Osku
toivottaa Osku Turusta. Hyvää Juhannusta Jussille ja muillekin toivottaa OskuRe: Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Tuleee ehkä vähän myöhässä mutta viime viikonloppuna kävin katselemassa rokkiralleja. Olihan siellä radalla jokunen Ladakin. Kouvolan Prisman parkkiksella näin venäilissä kilvissa olleen tuunatun Samaran + yms.
Ensi viikonloppuna noita Ladoja voi bongata Anjalankosken romurallissa.
Ensi viikonloppuna noita Ladoja voi bongata Anjalankosken romurallissa.
Romurallin etuvetoluokan Suomen Mestari 2008 ja 2010. Hopeaa 2007 ja 2009
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
Suosikkimerkkini on Toyota, mutta Ladoja on ollut takavuosina paljon.
http://www.tappari.net
-
2103 1300s-79
bongattu tänään Viron kilpinen tuplavalolada hernesaaressa ja suomi-kilpinen uaz-pakettiauto
-
Jombba
Tänään tuli bongattua ensimmäistä kertaa "livenä" Lada 119 Kuusaan sairaalanmäen parkkipaikalla. Samaisella parkkipaikalla bongasin myös kaksi punaista kanttilamppua, 2107 ja 2105.
-
MutaKurppa
Kouvostoliiton rekkaria kantava Lada bongattu tänään Joen kaupungissa 
-
Mikojan
Harmaa farkku-110 Karkkilan Lounaspisteen parkissa, Ladakerhon tarra vasemmalla takaikkunassa, klo 11-12 välillä. Musta/tummanpuhuva kanttilamppu samaisen kaupungin kaupungintalon parkissa.
-
Martigan
- Viesti:
Vaalea takatuuppari-farkku Wanhaa Härkätietä Rengon suuntaan Hämeenlinnassa.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Tänään Lahdessa Orimattilaan johtavan tien varrella Renkomäen liittymän kohdalla bongattu tumma Lada 2105 joka pölläytteli todella pahasti sinistä savua. Harvemmin Ladoja näkee sinisen savupilven kanssa.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
-
MutaKurppa
Tänään noin puolen tunnin sisällä bongattu 3 ladaa, ensin siisti 110 hb ajoi kajaanintiellä, jonkin ajan kuluttua siihtalan abc:n lähellä ajoi samaan aikaan kaksi kanttista, kerman värinen ruosteinen 2105 ratissaan +70 v. pappa, hirmunen pörinä kuulu... tais olla sporttiputkisto
(=putki poikki tai pönttö p*skana
)+ sitte toiseen suuntaan siisti 2107, punanen, ratissaan keski-ikäinen nainen. Ei nää rakkineet ookkaan siis vain nuorten rallikuskin
alkujen tai pappojen
(Sori vaan vanhemmat palstalaiset
) ajokkeja 
kävin äsken vajaan 50km pituisella pyörälenkillä jonka aikana näin vihreän 3 ovisen samaran, punaisen 3 ovisen 1500 ruisku samaran, sinapin värisen nappiksen, harmaan 112 ja vielä parkissa punaisen 2105
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
- Mosse-Aksu
Viime lauantaina eli siis juhannuspäivänä näin Düsseldorfissa hienon Barkas -pakun. Oli ainakin ulos päin timmissä kunnossa. Mitään muita mielenkiintoisia autoja en sitten neljän päivän aikana nähnytkään Düsseldorfissa enkä Kölnissä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
- Lada Scandinavia
Eilen olin vaimon keltaisella Pandalla Turun keskustassa ja rinnalle pysähtyi punainen matala urheiluauto.
Valo vaihtui vihreäksi ja punainen auto pyrähti eteenpäin ja sen takana luki Ferrari.
Seuraavassa risteyksestä kun käännyin, niin vastaan tuli todella hienokuntoinen ehkä ekavuosikertaa 3,ovine Samara. (väri oli beessi)
Elintasokin näkyy Suomessa.
Valo vaihtui vihreäksi ja punainen auto pyrähti eteenpäin ja sen takana luki Ferrari.
Seuraavassa risteyksestä kun käännyin, niin vastaan tuli todella hienokuntoinen ehkä ekavuosikertaa 3,ovine Samara. (väri oli beessi)
Elintasokin näkyy Suomessa.
-
Martigan
- Viesti:
Oltiin tänään Artun kanssa Hauhon kesätorilla. Aikas paljon oli porukkaa ja huomasin torimyyjillä (kirppis) olleen Ladoja ainaskin 2x110 ja yksi Samara.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113