niin lähellä mutta niin kaukana!!

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Toveri Sergei

niin lähellä mutta niin kaukana!!

Viesti Kirjoittaja Toveri Sergei »

viisyliysi ei ihan saanu leimaa :( . tarina alkaa niin että.....

sinä aamuna isä vei minut kouluun ikiomalla ladallani :wink: . Mölytoosasta tuli trio niskalaukausta ja nightwishiä olo oli todella ylpeä etenkin kun ladaa on hieman maalailtu oikein huomiota herättäväksi 8) .

Ukon kommentit oli että repiiköhän kilvet jo kättelyssä pois ja lada jää sinne ruostumaan :shock: (ei tainnut uskoa ladan laatuun) Itseäni alkoi jännittää ukon aivopesun jälkeen, joten ensimmäinen tunti meni piinaavassa jännityksessä :? mitenköhän silmäterälleni oikein käy.

Ensimmäisellä välitunnilla soitin ukolle että miten kävi.......
-no mts. :D
-luulin että ois ollu enemmän vikaa oikeen yllätyin :shock:
-Tiukkaa venäläistä taidon näytettä, no mitäs oli :)
-takajarrut puoltaa(50%) etupyörän laakerit on väljät ja ois sen akun ois voinu laittaa kiinne kuukaus aikaa korjata :o
-juu no sejäi :oops: . no eipä mitää pitää mennä tunnille moi
-moi

nyt on ladalle varattu korjaus (ei oo ite aikaa rassata :evil: )
02.09.2004 to.
perjantaina lada leimalle ja eikun rentoitumaan :mrgreen:
kosonen

Viesti Kirjoittaja kosonen »

Olipa kyllä mukava kertomus! Mulla on melkein saman lainen.

Se alkaa siitä kun isäukko meinasi myydä mun ladan pois ja minähän siitä mekkalan nostin! Se olisi tahtonut siitä vain 100e, mikä ei ole tarpeeksi! Kun ladalla on yleensä tunnearvoa(eikö niin?)...
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

kosonen kirjoitti:Olipa kyllä mukava kertomus! Mulla on melkein saman lainen.

Se alkaa siitä kun isäukko meinasi myydä mun ladan pois ja minähän siitä mekkalan nostin! Se olisi tahtonut siitä vain 100e, mikä ei ole tarpeeksi! Kun ladalla on yleensä tunnearvoa(eikö niin?)...
No jäikö juttu kesken? Vai oliko se siinä?

(saman_lainen on yhdys sana)
Vastaa Viestiin