Vähän fiksattu säädetty ja ajettu.
Kummasti käytös muuttu kun laitto sytkäennakon ohjauksen käyttöön

(aiemmin 10asteen kiinteä ennakko)
Jaja, tulipa laitettua turboruuvi paikoilleen, ahtoja oli sitten login mukaan 0.95 maximillaan

Hienosti kesti, vaan paukahti tuolta kaasuläpän tienoilta joskus hätäsesti tulpattu reika auki

minne lie lens se vanaha atsteekin lambda joka siihen letkuun oli törkätty
Jotain tuolla konehuoneessa tapahtuu kun paineet on tuolla 0.8. joku vinkasee tai rääkäsee taisiis ainakaan kovin terveeltä kuulosta

sytkä ennakkoja säätelin reippaasti pienemmälle, silti kuuluu tuo kysseinen ääni. Voipi olla että kaveri ei kusettanu kun sano että tuo turbo voipi ulvahella

Luulimpa sillon kun tuo tulppa poksahti poies, että menikös turbosta pakosiivet paloiksi kun ei enää ahdot noussu yli 0.3barin

Seokset ainakin pyssyy suht hyvin kohillaan. Tuli lambda näyttöönkin jotain järkeä kun sai nuo ennakot nousemaan etes johonki.
Nii ja piristykö se? khyyyyl

nakkeli perää kuivalla asfaltilla kivasti kaasulla, ja soralla löytyy pitoja vasta 4vaihteella... pers tuntumalta ollaan jo yli 140hp

Logi tuosta max ahtopaineesta

Suuttimissakin on hieman varaa vielä.

Maski ja keula yleensäkin vielä(kin) kesken...

Uudet ahtoputket. Tuo turbon ja kuulerin välinen pohjamaalissa, vielä pitäs muutama pikku kolonen vaikka kitata jonka jälkeen maalit päälle.

Hienostihan se kuuleri sopi
