Tervehdys!
Vuoden 2000-mallisessa Samara 1500 on Delta asentanut n. kaksi vuotta sitten ilmamassamittariksi Bosch 0 280 218 116. Näiltä sivuilta saamani tiedon mukaan valmistusvuoden mukaan oikea tyyppi olisi kai Bosck 0280 218 037. Onhan tuo asennettukin mittari jotenkin toiminut, mutta tyhjäkäynti on hieman ontuva, ikään kuin olisi sytytyskatkoksia. Irroitin ko. laitteen liittimen ja tyhjäkäynti tasaantui mielestäni hyväksi.
Onko ilmamassamittari ( ... 116) sopimaton tuohon Samaraan ja aiheuttaa "hengenahdistusta" vai onko mittari vain rikki.
Luin aiemmin noita mittareita olevan kolmea eri tyyppiä, jotka eivä ole samoista fyysisistä mitoistaan huolimatta keskenään vaihtokelpoisia.
Osaisiko joku kertoa millaisia oireita tai jopa vikoja ilmeisen väärä ilmamassamittari saattaa aiheuttaa?
Samara 1500, rek. 2000, vääräntyyppinen ilmamassamittariko
- Sdelano v SSSR
- Viestit: 2282
- Liittynyt: 12.4.2006 1:00
- Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons
Re: Samara 1500, rek. 2000, vääräntyyppinen ilmamassamittariko
Terve!
chiptuner.ru -sivuston mukaan 116-anturi on varusteena lokakuusta 2004 yhdessä moottorinohjain Bosch M7.9.7:n ja sen venäläisen vastineen Janvar 7.2:n kanssa.
116 ja 037 eivät käy ristiin ilman ohjainyksikön uutta ohjelmointia.
Oireet saattavat olla kuvaamasi kaltaiset.
menestystä
SvS
chiptuner.ru -sivuston mukaan 116-anturi on varusteena lokakuusta 2004 yhdessä moottorinohjain Bosch M7.9.7:n ja sen venäläisen vastineen Janvar 7.2:n kanssa.
116 ja 037 eivät käy ristiin ilman ohjainyksikön uutta ohjelmointia.
Oireet saattavat olla kuvaamasi kaltaiset.
menestystä
SvS
Sdelano v SSSR
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
***
Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Re: Samara 1500, rek. 2000, vääräntyyppinen ilmamassamittariko
Hei!
Niinpä tietenkin.
Täytynee ruveta metsästämään toista anturia.
Kiitos tiedosta.
Niinpä tietenkin.
Täytynee ruveta metsästämään toista anturia.
Kiitos tiedosta.