Muutamalla muulla merkkifoorumilla on koottu suomessa kilpakäytössä olevia (tai ainakin olemassa olevia kilpureita). Ladojakin muutamia löytyy ralli ja ratapuolelta, myös off-roadista. Itse aloitan muutamalla omalla bongauksella:
Viimeksi muokannut pvdriver, 31.12.2009 22:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Viimeksi muokannut pvdriver, 30.12.2009 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Pyöriiköhän jonkun noista porukat, omistajat tai kuljettajat täällä foorumilla? Ainakin tuosta keltaisesta sprinttinappiksesta on tainnut joskus olla juttua Boardilla?
Viimeksi muokannut pvdriver, 30.12.2009 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Eihän kenelläkään sattuisi olemaan mitään kahekskytluvun kuvia/lehtileikkeitä autosuunnistuksesta/ ST-ajoista, tai edes mitään linkkejä sellaisiin?
AS-foorumilta en löytänyt.
Niissäkin kahinoissa on myös Ladoilla myllätty, joskus jopa lähes menestyksellä.
Muistelen että Joensuusta oli joku ajaja jokkiksessa kiuruveden kisoissa syksyllä Muistaakseni 2105 korinen oli kyseessä.
Historic rallissa oli kanssa Lada (urheilukanavalta katselin aiemmin) http://www.historicralli.net/galleria/t ... t=0&page=1 Siinä ainain oli tuo konela väreissä oleva Lada koska kuljettajaa haastateltiin ja hän kertoi autosta.
Minusta tuo toinen Konela Racing Teamin teipeissä liikkuva Lada on vielä komiampi... Todella hieno ilmestys, livenä nähtynä varsinkin, viimosen päälle. Ja Yrityskin kisatilanteessa usein kohdillaan...
Viimeksi muokannut pvdriver, 30.5.2010 13:56. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Itsekkin katsoin sen historic rallin missä tuo konela-nappis oli ja kuski kertoi että ensimmäinen 1300cc nappis joka on tuotu suomeen. Siksi konela väreissä.
Laitapa petski e-mail-osoitetta yv:nä, mulla mahtais jokunen ajokuva olla syötteeltä, jos haluut...
Viimeksi muokannut pvdriver, 31.12.2009 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
köhmä kirjoitti:Jaa, voi kyllä olla että nyt me ei puhuta samasta autosta
Nyt kai puhutaan tuosta meikäläisen aikasemmin laittamassa kuvassa näkyvästä nappiksesta...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Maastokuvionen niva Bongattu Finland trophyssä..
Kyseessä oli siis suuri 24h yhtäjaksoinen maastoautosuunnistus kilpailu .
Offipalstalla kyseisen kisaajan nimimerkki on patu