SÄMPY matkaan ja KaksoisVeli SÄMI jää.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Oletko kokeillut startteja irtonaisena, toimivatko niin? Entäs onko akunkengät kunnolla kiinni, ei paljoa tarvi olla löysää niin jo naputtaa...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Josko minä sitten vielä vähän Kokeilisin. Pääsisi edes testaamaan tuon kaasuttimen toiminnan. Ja ne puristuspaineet.
Pyörittihän se startti sitten kuitenkin. Mutta ei toivoakaan käynnistymisestä. Liikaako Polttoöljyä koneessa.
Huomenna viimeinen yritys. Lohkolämmitän koneen. Pumppaan lipsuttimella pensaa, painan ilmaläpän varmati kiinni.
Jos ei starttaa niin Tervalla tai SpreiMaalilla ruksi tuulilasiin. Odottelemaan RomuUkkoa.
Pyörittihän se startti sitten kuitenkin. Mutta ei toivoakaan käynnistymisestä. Liikaako Polttoöljyä koneessa.
Huomenna viimeinen yritys. Lohkolämmitän koneen. Pumppaan lipsuttimella pensaa, painan ilmaläpän varmati kiinni.
Jos ei starttaa niin Tervalla tai SpreiMaalilla ruksi tuulilasiin. Odottelemaan RomuUkkoa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Noudatapa tuota Jokarin neuvoa, niin tiedät onko vika startissa, vai kuitenkin sulakerasiassa, releessä, tai virtalukossaa. Älä nyt kuitenkaan luovuta!
Koettelee, vain ei hylkää Herra.
Ei kun puolet petäjäistä sekaan.
Koettelee, vain ei hylkää Herra.
Ei kun puolet petäjäistä sekaan.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Elä saakeli sano, ettet pyöritellyt konetta ilman tulppia tuon liuotuksen jälkeen.
On meinaan semmoset savut lähtiessään että.
Kuvittelisin maiseman olevan kuin erään tuntemani sanoin (VW LT:stä oli pettänyt venttiilinkumi ajossa)
"Pikkusen savu saken, vuan onneks ee paljoo"
On meinaan semmoset savut lähtiessään että.
Kuvittelisin maiseman olevan kuin erään tuntemani sanoin (VW LT:stä oli pettänyt venttiilinkumi ajossa)
"Pikkusen savu saken, vuan onneks ee paljoo"
LadaVaz 2111 1,5li STW -01
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Hommaa nyt jotain paalatun Latuskan kuva. Näytä sitä kuvaa SÄMPY(LÄ)lle ja kerro sille, mikä on kohtalo, jollei hitsi ja naputus lopu. 

Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Katos vaan, tämäpä ei annakaan kirjoittaa "välimerkkipohjaista" verbiä.
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Jaa'a. Jaksaneeko huomenna sitten kokeilla SÄMPY(LÄ)lle sitä viimeisen tuomion testiä.
Kun olisi minussa Miestä tuomita tuo ilman viimeistä ponnistusta niin varmaankin helpommalla pääsisi.
Kenties Yö ja Painajaiset antavat jotakin osviittaa. Täytyy lukea tarkkaan unia. Ja yrittää katsoa, mitä ne haluavat kertoa.
Kun olisi minussa Miestä tuomita tuo ilman viimeistä ponnistusta niin varmaankin helpommalla pääsisi.
Kenties Yö ja Painajaiset antavat jotakin osviittaa. Täytyy lukea tarkkaan unia. Ja yrittää katsoa, mitä ne haluavat kertoa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Et varmaan saata pysyy unissas eros "rakkaistais",ne vaivaa sinuu päin ja öin.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤
Nyt taas ollaan täysin uudessa tilanteessa. Aivan käsittämätöntä.
Aloitin siis tänään kuitenkin rassaamisen, vaikkei juurikaan huvittanut. Olin ToivoElmeriArmaalla YöKylässä ja kai sain siitä niin paljon hyvää itseeni että jaksoin aloittaa.
Tulin kotiin ja kysyin SÄMPYltä että haluatko Romuksi jo eli eikö Sinua huvita enää tämä AutonElämä.
Vastaus jäi tietenkin odottamaan sitä, että viimeiset toimet saadaan tehtyä ja kokeillaan.
Tökkäsin SÄMPYn piuhaan. Annoin vähän muhia. Poistin tulpat. Pyöritin ilman tulppia että ylimäärä PolttoÖljyä tulisi ulos. Puhdistin tulpat. Tulpat paikoilleen. Tulpanjohtojen laitto kunnolla ja varmasti oikeaan järjestykseen.
Lipsuttimella pensaa kaasariin. Onneksi löysin yhden 5litraa kanisterista tankkiin ja vähän vielä suoraan kurkkuun.
Akku paikoilleen. Käynnistämään. Ei tapahdu mitään. Virrat pois. Annettiin vähän aikaa olla. Käynnistämään jälleen ilman kaasua. Ei käynnisty. Vielä viimeinen koetus, näin päätin, kaasun kanssa.
JA KÄYNNISTYI REIPPAASTI!
Tyhjäkäynti oli valtavan kovallaan. Yritin kääntää tyhjäkäyntiruuvia. Ei tapahdu mitään. Ruuvasin nopeaa joutokäyntiä pienemmälle. Hetkeksi hiljeni. Eli ei vaikuta mikään.
Sitten huomasin, että alipainevaajan letku on irti. Paikoilleen. Ei vaikutusta. Äh! kaasuvivun palautusjousi oli pois paikoiltaan. Paikoilleen. Ei vaikutusta.
Olin jo aiemmin huomannut, että toisessa irtopolttoainesuotimessa oli melkoisesti mössöä. Varmaankin samaan kuin kohokammiossa. Liekkö polttoainepumpun sisuskaluista peräisin. Eihän se voinut olla tankista, koska paikatessani oli pessyt sen niin hyvin. Tai sitten se Masinoli oli jotakin kuitenkin irrotellut.
Lähdin kuitenkin koetusajoon. Sammutin moottorin kokeillakseni käynnistystä. Käynnistin ilman ongelmia. Mutta mitäs nyt!
Ei lataa. Latausmittari aivan kuollut ja latausvalo palaa. Räpeltämään sulakkeita. Ei tapahdu mitään. Eipä toiminut vaikka mitä yritin. Annoin käydä valot ja takalasilämppäri päällä kuumaksi. Sammutin. Käynnistyy todella herkästi.
Eli vika ei ollut laturissa vaan mittarissa. Nyt sitten mikään muu mittari ei toiminut kuin Econ. Onhan tässä se vaikka toisin väitin aiemmin. No, lähdettävä hakemaan polttoainetta. Eivät toimi vilkut, tuulilasinpyyhkimet, mikään sähköinen mittari. Valot toimivat.
Lämppäripuhallin ja muut vekottimet kyllä toimivat.
No, ajamaan. Tyhjäkäynti oli todella nopea, mutta muuten kulki hyvin. Ostin pensat ja kokeilin hieman tienopeusksia. Toimii. Kotiin. Sammui heti kun olin kurvaamassa pihaan. Eikä KÄYNNISTY!
Mutta ei tämä tähän jäänyt. Menin sisään kahvinjuontiin ja vähän mietiskelemään.



Nyt taas ollaan täysin uudessa tilanteessa. Aivan käsittämätöntä.
Aloitin siis tänään kuitenkin rassaamisen, vaikkei juurikaan huvittanut. Olin ToivoElmeriArmaalla YöKylässä ja kai sain siitä niin paljon hyvää itseeni että jaksoin aloittaa.
Tulin kotiin ja kysyin SÄMPYltä että haluatko Romuksi jo eli eikö Sinua huvita enää tämä AutonElämä.
Vastaus jäi tietenkin odottamaan sitä, että viimeiset toimet saadaan tehtyä ja kokeillaan.
Tökkäsin SÄMPYn piuhaan. Annoin vähän muhia. Poistin tulpat. Pyöritin ilman tulppia että ylimäärä PolttoÖljyä tulisi ulos. Puhdistin tulpat. Tulpat paikoilleen. Tulpanjohtojen laitto kunnolla ja varmasti oikeaan järjestykseen.
Lipsuttimella pensaa kaasariin. Onneksi löysin yhden 5litraa kanisterista tankkiin ja vähän vielä suoraan kurkkuun.
Akku paikoilleen. Käynnistämään. Ei tapahdu mitään. Virrat pois. Annettiin vähän aikaa olla. Käynnistämään jälleen ilman kaasua. Ei käynnisty. Vielä viimeinen koetus, näin päätin, kaasun kanssa.
JA KÄYNNISTYI REIPPAASTI!
Tyhjäkäynti oli valtavan kovallaan. Yritin kääntää tyhjäkäyntiruuvia. Ei tapahdu mitään. Ruuvasin nopeaa joutokäyntiä pienemmälle. Hetkeksi hiljeni. Eli ei vaikuta mikään.
Sitten huomasin, että alipainevaajan letku on irti. Paikoilleen. Ei vaikutusta. Äh! kaasuvivun palautusjousi oli pois paikoiltaan. Paikoilleen. Ei vaikutusta.
Olin jo aiemmin huomannut, että toisessa irtopolttoainesuotimessa oli melkoisesti mössöä. Varmaankin samaan kuin kohokammiossa. Liekkö polttoainepumpun sisuskaluista peräisin. Eihän se voinut olla tankista, koska paikatessani oli pessyt sen niin hyvin. Tai sitten se Masinoli oli jotakin kuitenkin irrotellut.
Lähdin kuitenkin koetusajoon. Sammutin moottorin kokeillakseni käynnistystä. Käynnistin ilman ongelmia. Mutta mitäs nyt!
Ei lataa. Latausmittari aivan kuollut ja latausvalo palaa. Räpeltämään sulakkeita. Ei tapahdu mitään. Eipä toiminut vaikka mitä yritin. Annoin käydä valot ja takalasilämppäri päällä kuumaksi. Sammutin. Käynnistyy todella herkästi.
Eli vika ei ollut laturissa vaan mittarissa. Nyt sitten mikään muu mittari ei toiminut kuin Econ. Onhan tässä se vaikka toisin väitin aiemmin. No, lähdettävä hakemaan polttoainetta. Eivät toimi vilkut, tuulilasinpyyhkimet, mikään sähköinen mittari. Valot toimivat.
Lämppäripuhallin ja muut vekottimet kyllä toimivat.
No, ajamaan. Tyhjäkäynti oli todella nopea, mutta muuten kulki hyvin. Ostin pensat ja kokeilin hieman tienopeusksia. Toimii. Kotiin. Sammui heti kun olin kurvaamassa pihaan. Eikä KÄYNNISTY!
Mutta ei tämä tähän jäänyt. Menin sisään kahvinjuontiin ja vähän mietiskelemään.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Painalsinpa takaisin ulos. Siis mikä tekee tyhjäkäynnistä ripeän, vaikka kaikki siihen vaikuttavat kaasuttimen säädöt ovat hiljaisemman tyhjäkäynnin mukaan asetetut?
No, sytkä. Sehän oli melkoisen aikaisella. Ei kuitenkaan nakuttamassa.
Käynnistin ja eikä siinä ollut mitään ongelmaa. Säädin sytytystä myöhäisemmälle ja kas, tyhjäkäyntihän laski heti.
En kuitenkaan saanut mittareita heti toimimaan. Rämpläsin vielä sulakkeita ja releitä sekä sellaisia oikaisurautoja, jotka poksissa kuuluu olla eräässä relepaikassa. Nämä olin aiemmin laittanut ohjekirjan neuvojen mukaan.
Ja sieltähän ne mittarihärpäkkeetkin palasivat. Ainoastaa Check Engine jäi palamaan. Se oli syttynyt jo aiemmilla yrityksillä eli silloin kun käynnistelin vekotinta ensimmäistä kertaa. No, siitä viis.
Ajamaan. Kohtuullinen puolen tunnin koetusajo. Äsken kävin vielä uudelleen. Käynnistyy hyvin ilman kaasua.
Ajettaessa kiihdytykset ovat nyt Axtecmaisen puutuneita, mutta kun höllää kaasua niin sitten mennään vähän paremmin. Saattaa olla sytty vähän myöhäisellä, mutta jos tuo muuten toimii noin niin en valita.
Ajosta tyhjäkäynnille siirryttäessä käynti takkuaa pienen hetken ja hakee kunnollisen tyhjäkäynnin melkein heti. Tällaista ei ole aiemmin ollutkaan. Vaikuttaisi Actecille tyypilliseltä ominaisuudelta. Melkein kaikkihan tuossa tapahtuvat viiveellä järjestelmän monimutkaisuuden takia.
Pakoputki vuotaa. Vuotoa ainakin katalysaattorin jälkeisessä saumassa. Saattaa jopa vuotaa siitä, missä siirrytään yhteen putkeen. Toivottavasti ei pakosarjakin.
Kaasutin ei nyt ainakaan tulvi. Käynnistettäessä ei lemahda pensa kuten ennen.
Tiedä sitten. Pitäisiköhän käyttää huvikseen pakokaasutestissä. Jos on aivan päin Hemmettiä, niin ei tarvitse suunnitella vetoakseliremonttia. Mutta jos taas saataisiin päästöt edes johonkin kuosiin niin voitaisiin alkaa kysellä Venäjältä VetariKorjausApua. Itse en kyllä siihen hommaan ala.
No, sytkä. Sehän oli melkoisen aikaisella. Ei kuitenkaan nakuttamassa.
Käynnistin ja eikä siinä ollut mitään ongelmaa. Säädin sytytystä myöhäisemmälle ja kas, tyhjäkäyntihän laski heti.
En kuitenkaan saanut mittareita heti toimimaan. Rämpläsin vielä sulakkeita ja releitä sekä sellaisia oikaisurautoja, jotka poksissa kuuluu olla eräässä relepaikassa. Nämä olin aiemmin laittanut ohjekirjan neuvojen mukaan.
Ja sieltähän ne mittarihärpäkkeetkin palasivat. Ainoastaa Check Engine jäi palamaan. Se oli syttynyt jo aiemmilla yrityksillä eli silloin kun käynnistelin vekotinta ensimmäistä kertaa. No, siitä viis.
Ajamaan. Kohtuullinen puolen tunnin koetusajo. Äsken kävin vielä uudelleen. Käynnistyy hyvin ilman kaasua.
Ajettaessa kiihdytykset ovat nyt Axtecmaisen puutuneita, mutta kun höllää kaasua niin sitten mennään vähän paremmin. Saattaa olla sytty vähän myöhäisellä, mutta jos tuo muuten toimii noin niin en valita.
Ajosta tyhjäkäynnille siirryttäessä käynti takkuaa pienen hetken ja hakee kunnollisen tyhjäkäynnin melkein heti. Tällaista ei ole aiemmin ollutkaan. Vaikuttaisi Actecille tyypilliseltä ominaisuudelta. Melkein kaikkihan tuossa tapahtuvat viiveellä järjestelmän monimutkaisuuden takia.
Pakoputki vuotaa. Vuotoa ainakin katalysaattorin jälkeisessä saumassa. Saattaa jopa vuotaa siitä, missä siirrytään yhteen putkeen. Toivottavasti ei pakosarjakin.
Kaasutin ei nyt ainakaan tulvi. Käynnistettäessä ei lemahda pensa kuten ennen.
Tiedä sitten. Pitäisiköhän käyttää huvikseen pakokaasutestissä. Jos on aivan päin Hemmettiä, niin ei tarvitse suunnitella vetoakseliremonttia. Mutta jos taas saataisiin päästöt edes johonkin kuosiin niin voitaisiin alkaa kysellä Venäjältä VetariKorjausApua. Itse en kyllä siihen hommaan ala.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
- pikku-maukka
- Viestit: 655
- Liittynyt: 18.1.2007 20:38
- Paikkakunta: Starttila
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
tässä se taas nähtiin, palvonnaks menee näitten asteekkejen kanssa. nyt kun taas jotain toivoa on antanut niin toivottavasti saadaan toimimaan ja vaikka varmatoimiseksi.
lada 2104 1700i combi "tatjana"
lada 2105s 1500s axteeK"turbojugend"
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10411
kuvija miiteistä http://kuvablogi.com/blog/24254/
lada 2105s 1500s axteeK"turbojugend"
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10411
kuvija miiteistä http://kuvablogi.com/blog/24254/
- Lada-Jussi
- Viestit: 10251
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
vähän offtopik, mut häiritsee kun ei oikein tajuu kaikkea...PöyhöinKuusaalt kirjoitti:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤
Olin ToivoElmeriArmaalla YöKylässä ja kai sain siitä niin paljon hyvää itseeni että jaksoin aloittaa.
Toivottavasti tää toivoelmeri on nimestä huolimatta naispuoleinen, muuten voisi olla huolissaan, vaikka sinänsä, en mä sorra ketään suuntautumisen takia, jokainen tekee miten tahtoo.

- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Toivo on meidän täällä päin Pörräävien KunniaPuheenJohtaja 5v.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY(LÄ) ja KaksoisVeli SÄMI
Tämä sinun Sämpy on kuin yksi toinen historian henkilö, joka nousi kolmantena päivänä kuolleista. Anna sille nyt vain jatkoaikaa samoin kuin sille esikuvalleen.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: SamaraSedan 1500 Axtec -95 SÄMPY ja KaksoisVeli SÄMI
Olihan se vielä käytävä kokeilemassa miten pelaa kylmällä koneella lähtö.
No, ei kyllä startannut helposti. Lämpimällä koneella nyt taas starttaa ja käy tyhjäkäyntiä todella hyvin. Eli olisiko nyt ns. Normaali tilanne. Kylmiltään heikkoa ja lämpimiltään helppoa.
Lähtihän se kuitenkin. Ei vain kestänyt yhtään kaasua ensin. Piti myös heti päästää startti pois kun hörähti. Muuten sammahti.
Ajelin sitten vähän. Aina tyhjäkäynnille siirryttäessä kierrokset nyykähtivät hieman. Mutta edelleen vain hetkeksi. Sitten mukavan tasainen tyhjäkäynti.
No, rundasin kotiin ja otin sytkää siihen kohtaan, johon se merkkien ja ennakoiden mukaan kuuluu. Joutokäynti tuli nopeammaksi. Pysyi kuitenkin tasaisena ja nyykähdysilmiö säilyi. Kiihdytyksiin tuli myös vähän pontta.
On ihan mukava Viilis taas ainakin vähän aikaa. Voi kun kestäisikin enemmän kuin sen ihan vähän aikaa.
Pitää takastaa vielä Lehta ja sen liitokset, sekä sulake ja rele. Vähän näytti tuossa pihassa säädettäessä että lämmöt nousivat eikä lehta pörähtänyt.
Täytyy yrittää otattaa tuosta vekottimesta nyt kuvat, kun on toimivinaan ja siinä on edessä se KaatumaRauta, joka sitten joskus joutaa myyntiin.
Kyllä minä kai alan ihan tosissani suunnitella sitä Vetariremonttia.
No, ei kyllä startannut helposti. Lämpimällä koneella nyt taas starttaa ja käy tyhjäkäyntiä todella hyvin. Eli olisiko nyt ns. Normaali tilanne. Kylmiltään heikkoa ja lämpimiltään helppoa.
Lähtihän se kuitenkin. Ei vain kestänyt yhtään kaasua ensin. Piti myös heti päästää startti pois kun hörähti. Muuten sammahti.
Ajelin sitten vähän. Aina tyhjäkäynnille siirryttäessä kierrokset nyykähtivät hieman. Mutta edelleen vain hetkeksi. Sitten mukavan tasainen tyhjäkäynti.
No, rundasin kotiin ja otin sytkää siihen kohtaan, johon se merkkien ja ennakoiden mukaan kuuluu. Joutokäynti tuli nopeammaksi. Pysyi kuitenkin tasaisena ja nyykähdysilmiö säilyi. Kiihdytyksiin tuli myös vähän pontta.
On ihan mukava Viilis taas ainakin vähän aikaa. Voi kun kestäisikin enemmän kuin sen ihan vähän aikaa.
Pitää takastaa vielä Lehta ja sen liitokset, sekä sulake ja rele. Vähän näytti tuossa pihassa säädettäessä että lämmöt nousivat eikä lehta pörähtänyt.
Täytyy yrittää otattaa tuosta vekottimesta nyt kuvat, kun on toimivinaan ja siinä on edessä se KaatumaRauta, joka sitten joskus joutaa myyntiin.
Kyllä minä kai alan ihan tosissani suunnitella sitä Vetariremonttia.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?