Lada 2107 1.7i -96
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: Lada 2107 1.7i -96
hilijasta ollu jonkinaikaa,mutta lada tulee taas liikenteeseen ku isäntä pistää volvon seisontaan ja ajaa ladalla,viisas sentää 

autoton.. vielä
ajoja ajettu ja metillä käyty,hyvin pelittää, ainut vika eilen kylillä kaverin kaa ajeltua että takarengas puhkesi ja tulpajohdot löi läpi,mutta asiat korjaantui kylällä vaihtamalla vararenkaan alle ja sillee
autoton.. vielä
tarina jatkuu ja lada liikkuu. kuskin oven ikkunankahva jäi käteen,uus pitänee ostella. toimiiko mulla chek enkine ihan oikein? virrat päällä palaa ja käynnistäessa sammuu? aattelen vaa ku purin sen systeemin ja kattoin mikä vika tupakansytyttimessä ni ei chek enkinen valolle tullu ees piuhoja
etin sitten syvemmältä ja löytyi ja iskin kiinnu mutta en oo varma onko oikiat.

autoton.. vielä
Ihan oikein toimii.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Joku anturi tms. ollu paskana joskus eikä ole viitsitty korjata, niin johdot on nyhdetty irti "korjauksena". Mun ruutassa oli tehty juuri näin...jaasu kirjoitti:se on hyvä,ihmetytti vaa ku johot oli joku vieny valolta

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
joo eli tämäki tuli myytyä eilen hyvään hintaan. minunmielestä helkatin hyvään.
autoton.. vielä
Tänäkin vois herättää vähäsen,ja kertoa miten tämä auto pärjää. eli minähän möin tämän entiselle työnantajalle jotka on hyvinki tuttuja porvoon suunnassa. Autohan oli myynnin jälkeen pari kuukautta niillä ajossa,ja siitä asti se on seissyt. Eli ajoja ei tällä ole ollut kauheesti. Ja tässä jokin aika sitten oli työnantajan poika ja kaverit metillä,ja vihjasivat vähän silleen että se ois myytävänä takasin minulle. Kesällä pitää katsella jos ne mulle takasin tuon myypi niin kai se on ostettava.
autoton.. vielä