Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Olin eilen hervannassa parkkipaikalla jossa oli samaan
aikaan uudehko 16v 110 lada ja hieman vanhempi 1.5li sedani.
Autot lähtivät miltei samaan aikaan joten innostuin kuuntelemaan. 16v kävi todella hienosti ja hiljaisesti kun taas vanhempi piti melkoisen rahinan ja naputuksen.
Jaa a...Kait siinä jotain vikaa on, kun en oo ite huomannu mitään vaikka oon monesti kuunnellu naapurin 1.5Li:n käyntiääntä
Tai sitte mulla on korvissa vikaa
16v kone on peiteltykin muoveilla paljon kattavammin, se häivyttää koneen ääniä jonkinverran enemmän
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)