110:n karhea käyntiääni

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
lada 1200s

110:n karhea käyntiääni

Viesti Kirjoittaja lada 1200s »

Olin eilen hervannassa parkkipaikalla jossa oli samaan
aikaan uudehko 16v 110 lada ja hieman vanhempi 1.5li sedani.
Autot lähtivät miltei samaan aikaan joten innostuin kuuntelemaan. 16v kävi todella hienosti ja hiljaisesti kun taas vanhempi piti melkoisen rahinan ja naputuksen. :)
Jome

Viesti Kirjoittaja Jome »

Jaa a...Kait siinä jotain vikaa on, kun en oo ite huomannu mitään vaikka oon monesti kuunnellu naapurin 1.5Li:n käyntiääntä :wink:
Tai sitte mulla on korvissa vikaa :lol:
Cadillac Deville Concours -95
Lada 2105 -94
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Kyllä joo! 8v kone on karkeampi käyntiääneltään. Ei silti välttämättä mitään vikaa ole; on vain semmoinen ominaisuus :D
430 000 km Ladailua tuota autoilua jalointa
Lada-Jussi

jeps

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

16v kone on peiteltykin muoveilla paljon kattavammin, se häivyttää koneen ääniä jonkinverran enemmän
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin