HUH mikä uni.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
HUH mikä uni.
Näin viime yönä unta, että olin juuri ostanut upouuden pyöreä lamppuisen ladan(kerman värisen), ihailin sitä ja tein sillä pitkiä matkoja, vahailin sitä, eikä siinä ollut ikinä mitään vikaa. Sitten tillanne alkoi pian valjeta alkoi kauhea tuska, eihän pyöreä lamppuista ladaa enää valmisteta, heräsin hikisenä ja ahdistava olo päällä. Aikamoista. Onko kukaan muu nähnyt ladaan liittyviä unia?
Lada, lähtee kuin viina rannasta
- Lada-Jussi
joo kerman värinen nappis unessa, se olisi sellainen painajainen, että ei kenellekään toivoisi, itse lähtisin heti pihalle kattoo ettei siellä vaan oikeasti ole sen väristä nappista

näin joskus unta että ostin 911:sen porssen.uni oli niin todentuntuinen että luulin vielä herättyäni että pihassa on porsse.kurkistus verhon raosta paljasti karun totuuden,pihassa seisoi katkiruostunut taunus...
parikuukautta sitten näin melkein samallaisen unen camarosta.ihme unia,oikeassa elämässä en haluaisi kumpaakaa.ei tämä nyt ladaan liittynyt mitenkään,mutta pistin kuitenkin....

- Samara87/88
Kun noi maastovehkeetkin on sydäntä lähellä, niin sattumoisin viime yönä näin unta, että olin jollain ihmeen ilveellä saanut kammettua 31":set mutarenkaat Nappiksen alle. 
Unessa sillä jopa ajettiinkin, mutta uni loppui siihen, kun joku epärehellinen vilpintekijä meni ja varasti koko auton!
Toivottavasti ei ollut enneuni kummassakaan tapauksessa..

Unessa sillä jopa ajettiinkin, mutta uni loppui siihen, kun joku epärehellinen vilpintekijä meni ja varasti koko auton!

Toivottavasti ei ollut enneuni kummassakaan tapauksessa..
2102 16V ex.
2103 -75
2103 -75
Idän Ihme 1 kirjoitti:robson kirjoitti:näin joskus unta että ostin 911:sen porssen.uni oli niin todentuntuinen että luulin vielä herättyäni että pihassa on porsse.kurkistus verhon raosta paljasti karun totuuden,pihassa seisoi katkiruostunut taunus...parikuukautta sitten näin melkein samallaisen unen camarosta.ihme unia,oikeassa elämässä en haluaisi kumpaakaa.ei tämä nyt ladaan liittynyt mitenkään,mutta pistin kuitenkin....
![]()
![]()
Selvästikkin oleellinen viesti keskustelun etenemisen kannalta.
Vauhdin tae - alamäki
Minä luokittelisin painajaiseksi sellaisen unen, jossa minä olisin ostanut jonkun kalliin auton, sillä se tarkoittaisi sitä että minä olisin myös maksanut siitä! 
Onneksi nuukana miehenä en edes uneksi sellaisia. Jos minulla olisi jonkun porschen verran käteistä niin kai minä nyt sen jotenkin viisammin käyttäisin kuin auton ostoon.

Onneksi nuukana miehenä en edes uneksi sellaisia. Jos minulla olisi jonkun porschen verran käteistä niin kai minä nyt sen jotenkin viisammin käyttäisin kuin auton ostoon.

Re: HUH mikä uni.
kerran näin sellaisen unen jossa olin voittanut arpajaisista lada prioran ja se toimitettiin meille pihaan.Siinä sitten ihailin kuinka hieno se on ja juuri kun olisin lähtenyt koe ajolle heräsin ja pettymys oli melkoinen
kerrain näin unta siitä kuinka venäjällä oltiin aloitettu uudestaan moskvits merkkisten autojen tuotanto ja niitä tuotiin myös suomeen
Joinakin öinä taas näen unta punaisesta nappiksesta

kerrain näin unta siitä kuinka venäjällä oltiin aloitettu uudestaan moskvits merkkisten autojen tuotanto ja niitä tuotiin myös suomeen

Joinakin öinä taas näen unta punaisesta nappiksesta

Lada Samara 1500i 5d vm.2000
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Minulla on yleensä melkoisia AutoPainostajaisia LadaLakkojeni aikana. Silloinhan olen ns. Järjissäni. Niissä painostajaisissa olen hankkinut autoja, joita en enää löydä tai sitten etsin jotain autoa jostakin sellaisesta paikasta, jossa ennen asuin.
Pahimmat AutoPainostajaiset liittyvät kuitenkin siihen, etten saa autoa pysähtymään enkä ohjautumaan. Se vain vie kohti törmäystä, jota uni ei kuitenkaan minulle suo.
Nämähän ovat selviä unia sikäli, että Harrasteeni on hajoamassa käsiin liian kaluston takia ja toisaalta lähtemässä käsistä samasta syystä. Onneksi en uskalla näitä asioita valveilla ajatella. Unissa niitä sitten käsitellään senkin edestä. Mutta vain talvisten LadaLakkojen aikana.
Pahimmat AutoPainostajaiset liittyvät kuitenkin siihen, etten saa autoa pysähtymään enkä ohjautumaan. Se vain vie kohti törmäystä, jota uni ei kuitenkaan minulle suo.
Nämähän ovat selviä unia sikäli, että Harrasteeni on hajoamassa käsiin liian kaluston takia ja toisaalta lähtemässä käsistä samasta syystä. Onneksi en uskalla näitä asioita valveilla ajatella. Unissa niitä sitten käsitellään senkin edestä. Mutta vain talvisten LadaLakkojen aikana.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Siinä vaiheessa kun nämä rotiskot alkavat jo uniinkin tulla, on syytä lopettaa tai ainakin vähentää harrasteen määrää oleellisesti.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Minä olen nähnyt sellaista unta että: Lähdin "Helmelläni" kouluun ja minulla oli sunistin ( navigaattori ) mukana koska halusin testata sen
toimintaa, ja se johdatti minut kyllä lähelle koulua mutta ei kuitenkaan ihan kouluun asti. Se johdatti minut aina koulun ohi ja ajoin sellaista
3 kilsan lenkkiä kouluni ympäri. Muistan unesta varsin elävästi sen kun sunistin käski minun kääntyä liikenneympyrästä kouluun päin se sanoi
" 50 metrin kuluttua aja kiertoliittymästä oikealle, ensimmäinen erkanemiskaista" ja erityisen hyvin muistan sen kun ennen sitä ympyrää
oli noin puolen kilometrin mittainen suora jossa annoin hanaa, ja aina ennen sitä liikenneympyrää vaihdoin kolmosvaihteelle ja heti takaisin
kakkoselle. Tässä unessa sunistin johdatti minut viisi kertaa koulun ympäri.
Toinen humoristisempi uni on seuraava:
Olin menossa taas "Helmelläni" kaverini mökille, kun käännyin nelostieltä heidän mökille johtavalle tielle kesäyönä huomasin että en saanut
vaihdetta enää kakkoselta kolmoselle. Jouduin jurnuttamaan ainakin 10 kilometriä 2 kakkosvaihteella ja kaikki ohittelivat minua.
Minulla meni unessa hermo ja rupesin selvittämään vaihdeongelman syytä. Syy oli se humoristinen: kuskinpenkki oli liian edessä ja en pystynyt
vaihtamaan isompaa vaihdetta saati käyttämään kytkintä koska takajalkatilassa oli tosi-isossa kukkaruukussa jumalattoman kokoinen
jukkapalmu! Se esti penkkiä liikkumasta taaksepäin. Hermostuessani heitin koko jukkapalmun ruukkuineen ulos autosta ja jatkoin matkaa!
toimintaa, ja se johdatti minut kyllä lähelle koulua mutta ei kuitenkaan ihan kouluun asti. Se johdatti minut aina koulun ohi ja ajoin sellaista
3 kilsan lenkkiä kouluni ympäri. Muistan unesta varsin elävästi sen kun sunistin käski minun kääntyä liikenneympyrästä kouluun päin se sanoi
" 50 metrin kuluttua aja kiertoliittymästä oikealle, ensimmäinen erkanemiskaista" ja erityisen hyvin muistan sen kun ennen sitä ympyrää
oli noin puolen kilometrin mittainen suora jossa annoin hanaa, ja aina ennen sitä liikenneympyrää vaihdoin kolmosvaihteelle ja heti takaisin
kakkoselle. Tässä unessa sunistin johdatti minut viisi kertaa koulun ympäri.
Toinen humoristisempi uni on seuraava:
Olin menossa taas "Helmelläni" kaverini mökille, kun käännyin nelostieltä heidän mökille johtavalle tielle kesäyönä huomasin että en saanut
vaihdetta enää kakkoselta kolmoselle. Jouduin jurnuttamaan ainakin 10 kilometriä 2 kakkosvaihteella ja kaikki ohittelivat minua.
Minulla meni unessa hermo ja rupesin selvittämään vaihdeongelman syytä. Syy oli se humoristinen: kuskinpenkki oli liian edessä ja en pystynyt
vaihtamaan isompaa vaihdetta saati käyttämään kytkintä koska takajalkatilassa oli tosi-isossa kukkaruukussa jumalattoman kokoinen
jukkapalmu! Se esti penkkiä liikkumasta taaksepäin. Hermostuessani heitin koko jukkapalmun ruukkuineen ulos autosta ja jatkoin matkaa!
Lada 1200L 1986 (MR)
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967 (MR)
Moskvitsh Elite 1.5SL 1982
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967 (MR)
Moskvitsh Elite 1.5SL 1982
Opel Olympia Rekord 1700 1962