Niin ei mua ainakaan yhtään tee tiukkaa sanoa, että takavetolada on todellakin se ainoa oikea lada.
Sehän nyt jo selviää siitäkin kun ihmisiltä kysyy että mitä tulee mieleen sanasta lada - voisin viekata että aika isolla prosentilla tulee se takavetolarssoni ekaksi mieleen.
OT: alkaa olemaan se seuraava harrastelada jo pienessä kokeilukunnossa, kun kytkin saatiin jo toimimaan
Niin ja lätsää käytän yleensä vain remonttihommissa ja silloinkin lippa taaksepäin = ei tuu noustu sellaisessa kohdassa ylös missä lipan pimentoo jäävä palkki tai vastaava halkaiseen kallon
1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/ Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
samarai kirjoitti:Hauska esitys "Lada 05 ja BMW 5 takapotkujen" evoluutiosta vuosien varrelta:
Oliskohan tuo teksti: "Täydellisyys - ei edellytä muutoksia".
Tuossa kuvassa BMW rivistä ottaisin itselleni ensimmäisen ja toisen auton. Meillä oli Lada 1200 1975sen jälkeen ostettu BMW 520 1978
omistusaikana ??.?.1994- ??.?.2000 silloin se siis poistettiin käytöstä koska ruoste alkoi viemään voiton. Minä olin silloin 6 vuotias ja pidin siitä autosta
kovasti. Sitä säilytettiin katoksessa vielä pari vuotta varaosa-autona koska isäni harrasti myös BMWeitä silloin työn alla oli BMW 2002 1975
johon asennettiin 2 litranen mylly ja vaakaimu Dellortot
Lada 1200L 1986
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967
Moskvitsh Elite 1500 1975
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990
Miksi sinua pihalle ollaan ajamassa? Siksikö että puolustat Pemukoita? Vaiko väärän LataSuhtautumisen takia? Kerro ihmeessä. Saa laittaa julkisestikin. Tuleepahan tietoon muillekin mitä ei parane tehdä.
No, ei tuo kovin KovaaKamaa ole. Ei tosin ole minun tyylistäni kirjoittelua, mutta nuo nyt ovat vain mielipiteitä, joita voidaan täällä kirjoittamalla tyrmätä. Paljon pahempaakin Vhithuilua ja törkeyksiä on mennyt läpi.
Vannomatta paras:
Vaimo siirtyi käyttöautona Samarasta 110:n, johon Helka on ollut erittäin tyytyväinen. Vaikka ensin vannoin että tuollaista ei meille tule. Ostettaessa olleet "ominaisuudet" muunnettu toimiviksi ja ainoan ruostekohdan (kuskinovi) vaihtoa suunnitellaan.
Oma käyttis tulee olemaan aina väh. takavetoinen, jatkuva neliveto kelpaa myös. Siksipä tyydyn ajelemaan Volvo 740:llä johon piakkoin pitäisi tehdä 600 tkm:n huolto. Kone tiettävästi aukaisematon ja automaattilaatikko vaihdettu "uuteen" vain 575 tkm ajettuna. Nyt mietitään kumpi kestää pidempää, Volvon oma bensa vinokone vai nyt n. 200 tkm ajettu Aisin-Warner automaattilaatikko. Minun seuraava käyttis tulee olemaan Volvo 960 3.0, BMW 525 tai Subaru farkkuna tai sitten kuorma-autoksi rekisteröity jenkki vani, väh. automaatilla ja kruisella varustettuna!
^Ei saisikaan, mutta etuvetoinen ei vaan omaan käteen satu. Mulla on ollut omana käyttiksenä yksi auto joka täytti neljä määrettä: Ensimmäinen ja viimeinen etuvetoinen sekä ensimmäinen ja viimeine Opel. Kyseessä surullisen kuuluisa Opel Kadett E farkkuna. Sitten pääsee iso parku jos BMWn ja Mersu luopuu kokonaan takavetoisista ja Subaru nelivedosta. Osa Mersuista on jo etuvetoisia...
Jaakkima kirjoitti:^Ei saisikaan, mutta etuvetoinen ei vaan omaan käteen satu. Mulla on ollut omana käyttiksenä yksi auto joka täytti neljä määrettä: Ensimmäinen ja viimeinen etuvetoinen sekä ensimmäinen ja viimeine Opel. Kyseessä surullisen kuuluisa Opel Kadett E farkkuna. Sitten pääsee iso parku jos BMWn ja Mersu luopuu kokonaan takavetoisista ja Subaru nelivedosta. Osa Mersuista on jo etuvetoisia...
Jaakkima kirjoitti:^Ei saisikaan, mutta etuvetoinen ei vaan omaan käteen satu. Mulla on ollut omana käyttiksenä yksi auto joka täytti neljä määrettä: Ensimmäinen ja viimeinen etuvetoinen sekä ensimmäinen ja viimeine Opel. Kyseessä surullisen kuuluisa Opel Kadett E farkkuna. Sitten pääsee iso parku jos BMWn ja Mersu luopuu kokonaan takavetoisista ja Subaru nelivedosta. Osa Mersuista on jo etuvetoisia...
Bmw:lläkin tekeillä etuvetomallisto
Siis mihinkään ei voi enään luottaa jos biimerikin jo suunnittelee väärävetoista...